Start kampanii San Markos dla domu handlowego Renoma

przez | 23/04/2009

Ruszyła przygotowana przez agencję San Markos kampania reklamowa promująca otwarcie domu handlowego Renoma. Kampania pod hasłem „wonderful world” przedstawia mieszkańcom Wrocławia nową odsłonę jednego z najstarszych domów handlowych w mieście.

Celem kampanii „wonderful world” opracowanej przez agencję San Markos (www.sanmarkos.pl) jest poinformowanie mieszkańców Dolnego Śląska o ponownym otwarciu domu handlowego Renoma (www.renoma-wroclaw.pl) oraz zbudowanie nowego, wyrazistego wizerunku tego miejsca. Kampania ruszyła z początkiem kwietnia, gdy na ulicach Wrocławia pojawiły się pierwsze kreacje outdoorowe. Na jej potrzeby zrealizowano sesję zdjęciową, na której modelki wystąpiły w magicznych kreacjach inspirowanych projektami haute – couture, przygotowanymi przez laureatkę zeszłorocznego konkursu Złota Nitka 2008 – Ewelinę Ulanecką. Autorem zdjęć jest Robert Baka. Na ich podstawie opracowano reklamy wielkoformatowe i prasowe nawiązujące do eleganckiego, elitarnego charakteru domu handlowego Renoma. Przygotowano również inserty do prasy w postaci pocztówek, które odwołując się do historii budynku zwracają uwagę na popularność, jaką to miejsce cieszyło się już 70 lat temu.

„Wertheim, budynek w którym znajduje się Renoma, był w latach 30. siedzibą najbardziej prestiżowego domu handlowego we Wrocławiu. Chcemy, by w świadomości mieszkańców miasta Renoma ponownie zaistniała jako miejsce niezwykłe, stąd pomysł na frapującą kreację” – komentuje Tomasz Chojnacki, Creative Director agencji San Markos.

Kampania „wonderful world” jest skierowana do mieszkańców Wrocławia i okolic, w wieku 25 – 50 lat, z wyższym wykształceniem. Działania reklamowe prowadzone są w mediach ogólnopolskich i regionalnych, z uwzględnieniem miesięczników o tematyce modowej, a także w radiu i na nośnikach outdoorowych. Zakup mediów powierzony został domowi mediowemu Media On. Otwarcie domu handlowego Renoma odbędzie się 25 kwietnia, a kampania reklamowa promująca otwarcie tego obiektu potrwa do końca maja 2009 r.