Start kampanii San Markos dla domu handlowego Renoma

Ruszyła przygotowana przez agencję San Markos kampania reklamowa promująca otwarcie domu handlowego Renoma. Kampania pod hasłem „wonderful world” przedstawia mieszkańcom Wrocławia nową odsłonę jednego z najstarszych domów handlowych w mieście.

Celem kampanii „wonderful world” opracowanej przez agencję San Markos (www.sanmarkos.pl) jest poinformowanie mieszkańców Dolnego Śląska o ponownym otwarciu domu handlowego Renoma (www.renoma-wroclaw.pl) oraz zbudowanie nowego, wyrazistego wizerunku tego miejsca. Kampania ruszyła z początkiem kwietnia, gdy na ulicach Wrocławia pojawiły się pierwsze kreacje outdoorowe. Na jej potrzeby zrealizowano sesję zdjęciową, na której modelki wystąpiły w magicznych kreacjach inspirowanych projektami haute – couture, przygotowanymi przez laureatkę zeszłorocznego konkursu Złota Nitka 2008 – Ewelinę Ulanecką. Autorem zdjęć jest Robert Baka. Na ich podstawie opracowano reklamy wielkoformatowe i prasowe nawiązujące do eleganckiego, elitarnego charakteru domu handlowego Renoma. Przygotowano również inserty do prasy w postaci pocztówek, które odwołując się do historii budynku zwracają uwagę na popularność, jaką to miejsce cieszyło się już 70 lat temu.

„Wertheim, budynek w którym znajduje się Renoma, był w latach 30. siedzibą najbardziej prestiżowego domu handlowego we Wrocławiu. Chcemy, by w świadomości mieszkańców miasta Renoma ponownie zaistniała jako miejsce niezwykłe, stąd pomysł na frapującą kreację” – komentuje Tomasz Chojnacki, Creative Director agencji San Markos.

Kampania „wonderful world” jest skierowana do mieszkańców Wrocławia i okolic, w wieku 25 – 50 lat, z wyższym wykształceniem. Działania reklamowe prowadzone są w mediach ogólnopolskich i regionalnych, z uwzględnieniem miesięczników o tematyce modowej, a także w radiu i na nośnikach outdoorowych. Zakup mediów powierzony został domowi mediowemu Media On. Otwarcie domu handlowego Renoma odbędzie się 25 kwietnia, a kampania reklamowa promująca otwarcie tego obiektu potrwa do końca maja 2009 r.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu