Praktiker inicjuje zmiany

Praktiker jako sieć marketów wnętrzarsko-budowlanych, inspirująca swych Klientów do zmian w domu i ogrodzie, ruszył z nową kampanią wizerunkową 12 kwietnia br. Kampania zachęca do poszukiwania nowych rozwiązań, zgodnie ze strategią marketingową firmy opartą na haśle Praktiker: Mieszkasz lepiej. Motywem przewodnim kampanii jest zwinięty w lunetę nowy katalog Wiosna 2009, który pokazuje nową perspektywę i spojrzenie na dom oraz ogród. Nowatorskie rozwiązanie stanowi formuła katalogu – On-line, której komunikację wspierają działania outdoorowe, ambientowe oraz reklamowe.

Kampania promuje nowoczesny i interaktywny Katalog Praktiker Wiosna 2009 dostępny w wersji On-line na stronie internetowej: www.praktiker.pl. Witryna internetowa z Katalogiem otrzymała intensywne wsparcie medialne. Informują o niej m.in. reklamy w prasie, spoty TV, bilbordy, gazetki promocyjne. Katalog on line zawiera praktyczne porady, informację o aktualnej ofercie oraz najświeższe wiadomości na temat nowości i promocji produktów dostępnych w marketach Praktiker. Zakładki ułatwiają szybką i intuicyjną nawigację po serwisie. Witryna ma interaktywny charakter, istnieje możliwość rejestracji, subskrypcji newslettera, drukowania listy produktów i zakupów, powiększania zdjęć. Dodatkowo na stronie znajdują się: Katalog Flash, wyszukiwarka produktów, wszystkie dane teleadresowe, mapki z zaznaczonym dojazdem oraz godziny otwarcia marketów Praktiker w całej Polsce.  Jest to pierwsza tak nowoczesna prezentacja oferty na rynku marketów budowlanych w Polsce!

Komunikacja w wiosennej odsłonie kampanii reklamowej marki Praktiker oparta jest na symbolu lunety, wykonanej ze zwiniętego katalogu Praktikera. Katalog Wiosna 2009 pozwala klientom znaleźć inspirację i pomysł na zmianę wystroju wnętrza, domu czy ogrodu. Staje się narzędziem, dzięki któremu urzeczywistnia się hasło Mieszkasz lepiej.

Kampania ma zasięg ogólnopolski. Spoty telewizyjne zostaną wyemitowane w: TVP1, TVP2, TVPInfo, Polsat, TVN, TVN7, TV4 i stacjach tematycznych. Skierowana jest do klientów indywidualnych dużych miast. Ma ona na celu zwiększenie sprzedaży produktów firmy, zachęcanie do zmian w domu i ogrodzie, wzmocnienie wizerunku Praktikera jako ambasadora zmian oraz prezentację asortymentu sezonowego.

Managerem projektu jest Mariola Pyszna – Kierownik ds. Marketingu Praktiker Polska. Kreację przygotowała Agencja S4, za zakup mediów odpowiada Dom Mediowy Maxus, za produkcję – studio Papaya, przy współpracy z Green Olive Films. Reżyserem spotu reklamowego jest Dariusz Kuc. Za działania PR odpowiedzialna jest Agencja Kuźnia PR.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu