Nowy wariant Piast Niepasteryzowane – świeże piwo z innej beczki

przez | 23/04/2009

Marka Piast, z portfela Carlsberg Polska rozszerza swój asortyment o nowy, limitowany produkt: piwo Piast Niepasteryzowane, stworzone z myślą o piwnych koneserach, ceniących świeży i wyrazisty smak niepasteryzowanego piwa. To piwo, o tradycyjnym i niepowtarzalnym charakterze będzie dostępne w sklepach Dolnego Śląska już od końca kwietnia b.r. przez cały letni sezon.

„Piast to jedno z najpopularniejszych piw wśród mieszkańców Dolnego Śląska. Z myślą o naszych konsumentach na początek sezonu wiosenno – letniego przygotowaliśmy wyjątkowe piwo „prosto z beczki” – Piast Niepasteryzowane, o unikalnym charakterze. Tajemnicą walorów smakowych Piasta Niepasteryzowanego jest tradycyjny sposób jego warzenia. Piwo to nie jest poddawane procesowi pasteryzacji, dzięki czemu zachowuje charakterystyczny, wyrazisty smak, który z pewnością docenią najbardziej wymagający koneserzy tego trunku.” – mówi Marcin Burdach, Marketing Manager w Carlsberg Polska.

Piast Niepasteryzowane pojawi się na rynku w standardowych butelkach 0,5 l z dedykowaną etykietą podkreślającą świeżość, naturalność, oraz wysokie parametry jakościowe piwa. Piast Niepasteryzowane, o bardzo krótkim terminie przydatności do spożycia, zawiera 5,5% alkoholu i 11,5% ekstraktu.

„Charakterystyczna etykieta Piasta Niepasteryzowanego przywodzi na myśl dawne, tradycyjne, niepasteryzowane piwo beczkowe. Na opakowaniu dominują naturalne barwy – brąz, beż oraz tradycyjne już kolory marki Piast. Staraliśmy się wyróżnić nowego Piasta, zachowując przy tym spójność z opakowaniami pozostałych wariantów. Mamy ogromną nadzieję, że nowy wariant piwa spotka się z pozytywnym odbiorem mieszkańców Wrocławia i regionu Dolnego Śląska.” – dodaje Jagoda Jastrzębska, Specjalista ds. Komunikacji w Carlsberg Polska.

Pojawieniem się Piasta Niepasteryzowanego na rynku – wesprze kampania outdoorowa wykorzystująca hasło „Świeże piwo z innej beczki – Niepasteryzowane”, realizowana na obszarze największych miast regionu Dolnego Śląska, przy pomocy wielkoformatowych siatek i flag. Wprowadzenie niepasteryzowanego piwa do oferty Piasta komunikowane będzie także za pomocą materiałów POS.

Autorem kreacji kampanii jest agencja Red8 Communications Group.

Za planowanie i zakup mediów odpowiada OMD Media Directions.