Największe spotkanie branży fitness

przez | 23/04/2009

Najlepsi eksperci branży fitness spotkają się podczas III Międzynarodowej Konferencji Fitness & Sport Marketing, która odbędzie się 8 maja na terenie Międzynarodowych Targów Poznańskich podczas targów Fit-Expo Fitness & Sport Park.

Konferencja od trzech lat skupia najważniejszych przedstawicieli branży fitness w Polsce. Swoje prelekcje przedstawią między innymi prof. dr hab. Henryk Mruk (Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu), prof. dr hab. Ryszard Panfil (Wyższa Szkoła Zarządzania i Coachingu we Wrocławiu), dr Dorota M. Opoka (Akademia Wychowania Fizycznego we Wrocławiu), dr Piotr Kwiatek (Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu), Piotr Matecki (Prezes Zarządu, Sport & Business Foundation).

Goście z zagranicy podzielą się podczas konferencji swoim doświadczeniem. Jeden z najlepszych fachowców branży fitness w USA – Sean Greeley – twórca Net Profit Explosion przedstawi tajniki efektywnego zarządzania klubem. Wśród gości specjalnych znajduje się również Neil Burton, Dyrektor Regionalny Holmess Place na Europę Środkową i Wschodnią, który opowie o nowych rozwiązaniach dla rynku fitness i wellness w Europie Środkowej i Wschodniej  w odniesieniu do uwarunkowań rynkowych.

Uczestnicy konferencji będą mieli możliwość wzięcia udziału w warsztatach i praktycznego zastosowania zdobytej wiedzy przy tworzeniu projektów marketingowych – na zakończenie otrzymają unikatowy Certyfikat Fitness & Sport Marketing 2009, potwierdzony podpisami prof. dr. hab. Henryka Mruka oraz prof. dr. hab. Ryszarda Panfila.

Konferencja stwarza również duże możliwości nawiązywania nowych relacji biznesowych – uczestnikami wydarzenia są przede wszystkim właściciele i menedżerowie klubów, siłowni, ośrodków sportowo-rekreacyjnych, instruktorzy, deweloperzy, naukowcy, pracownicy miejskich ośrodków sportu, osoby planujące rozwinięcie własnego biznesu w branży fitness i rekreacja, a także wszyscy zainteresowani najnowszymi rozwiązaniami i koncepcjami dla branży fitness.

Słuchacze mogą w pełni korzystać z doświadczeń prelegentów – naukowców, menedżerów, prawników, instruktorów, a także spotkać się z nimi na indywidualną rozmowę podczas sesji One-on-One Meeting. W ramach programu: panel dyskusyjny, sponsor session, a także możliwość zwiedzania stoisk targowych Fit-Expo 2009. Więcej informacji na stronie: www.fitnessmarketing.pl.