MINI PARK – nowa marka mini galerii handlowych firmy Świtalski & Synowie

Poznański deweloper Świtalski & Synowie wybuduje w ciągu pięciu lat kilkadziesiąt mini centrów handlowych oraz obiektów wielofunkcyjnych, łączących powierzchnie komercyjne i mieszkaniowe. Sieć będzie funkcjonowała pod nazwą MINI PARK.

Nowa marka mini galerii handlowych jest kontynuacją ogłoszonego przez firmę pod koniec ubiegłego roku planu budowy kilkudziesięciu obiektów komercyjnych w miastach liczących powyżej 30 tys. mieszkańców – informuje Tomasz Jurga, członek zarządu firmy Świtalski & Synowie. Obiekty będą spełniały funkcję miejsca, w którym szybko i sprawnie będzie można zrobić ekonomiczne zakupy i zaspokoić codzienne potrzeby bez konieczności wyjazdu do odległych obiektów handlowych – dodaje.

Oferta MINI PARKÓW jest skierowana do mieszkańców średniej wielkości miast i będzie stanowić alternatywę dla obiektów wielkopowierzchniowych i hipermarketów. Powierzchnia nowopowstających mini galerii będzie wynosić od 1.500 m² do 5.000  m². Strategicznym operatorem spożywczym MINI PARKÓW będzie sieć dyskontowa Biedronka. Ponadto, znajdą się w nich sklepy AGD i RTV, drogerie, apteki, butiki lokalnych przedsiębiorców oraz punkty usługowe.

Plan inwestycyjny firmy na rok 2009 zakłada wybudowanie około 20 obiektów komercyjnych na terenie całego kraju. Obecnie prace prowadzone są w Goleniowie, Lęborku, Kaliszu, Wolsztynie, Płocku i Bydgoszczy.