Letnia oferta Headz Marketing Partner

przez | 23/04/2009

Jak skutecznie zaplanować letnią kampanię outdorową? Jakich nośników użyć, gdy na rynku firmy prześcigają się z ofertami? Firma Headz Marketing Partner przygotowała specjalną ofertę, która umożliwia realizację kampanii w najbardziej strategicznych miejscach w czasie wakacji.

Z myślą o wymaganiach klientów w okresie letnim firma Headz Marketing Polska przygotowała specjalną, kompleksową ofertę nośników wielkoformatowych. Aby skutecznie dotrzeć z reklamą do odbiorców w okresie wakacyjnym, warto skorzystać z dwóch przygotowanych przez firmę ofert: Sieć Lato i Sieć Porty Lotnicze.

Kampania Lato jest ofertą sezonową, skierowaną do klientów pragnących skutecznej reklamy w najchętniej odwiedzanych miejscowościach wypoczynkowych. Nośniki umiejscowione są przy wjazdach do kurortów zarówno nadmorskich, jak mazurskich. Są to frontlighty o wymiarach 12/4 m lub innych, oferowanych na specjalne zamówienie. Do ich zalety należy mobilność, czyli ich funkcjonowanie tylko w okresie letnim. Sieć jest nieustannie uzupełniana, a w chwili obecnej do dyspozycji klientów jest już ponad 50 nośników. Dodatkowo sieć wzbogacona jest o nośniki usytuowane przy szlakach komunikacyjnych z głównych miast prowadzących w kierunku kurortów. Dostępne są frontlighty przy trasie Warszawa – Gdańsk, Toruń – Grudziądz, Poznań – Koszalin.

Kolejnym produktem polecanym klientom jest całoroczna Sieć nośników przy Portach Lotniczych. W jej ramach Headz Marketing Polska oferuje sieć backlightów o wymiarach 8/4 i 12/4 m rozmieszczonych przy trasach dojazdowych do portów lotniczych w Polsce. Firma Headz Marketing Polska jako jedyna w Polsce posiada tego typu nośniki przy wszystkich głównych lotniskach. I tak do dyspozycji są te zlokalizowane m. in. w Krakowie, Katowicach, Gdańsku, Wrocławiu, Rzeszowie.

Wyróżnikiem oferty przygotowanej przez Headz Marketing Polska, poza jej kompleksowością, czyli możliwością zrealizowania kampanii za pomocą jednego top operatora, jest selektywność przy wyborze lokalizacji – zamiast zamawiać całą sieć nośników można skupić się na wybranych lokalizacjach. Dodatkowym udogodnieniem jest możliwość monitorowania i planowania kampanii online. Do zalet należy też fakt, że istnieje opcja wykupienia danego nośnika na okres jednego miesiąca.

Firma Headz Marketing Partner na rynku reklamy jest postrzegana jako specjalista od dostarczania gotowych rozwiązań z dziedziny outdooru oraz tworzenia unikalnych sieci reklamowych. Jako jeden z głównych operatorów OOH oferuje swoim klientom m.in. sieci całoroczne podzielone na Sieć Exclusive, Sieć Top Cities i Sieć Porty Lotnicze oraz sieci sezonowe takie jak Sieć Lato, Sieć Zima i Sieci Dedykowane. Zrealizowała kampanie dla wielu klientów m.in. Renault, Statoil, czy Toyota. Więcej informacji na temat zakresu działalności firmy znaleźć można na uruchomionym niedawno nowym serwisie www.headz.com.pl