Konkurencja reklamuje się w…. Gadu-Gadu?

przez | 23/04/2009

Jeszcze kilka dni temu można było rozpocząć zakłady bukmacherskie, że w sieci serwisów GG Network, producenta komunikatora Gadu-Gadu, nie spotka się banerów reklamowych z nazwą konkurencyjnego komunikatora.

Tymczasem, od ubiegłego piątku, użytkownicy popularnej sieci GG mogą oglądać kampanię reklamową, w której „bohaterem” jest… konkurencja właśnie.

Producent Gadu-Gadu zdecydował się na odważną kampanię reklamową, która przypomina o fakcie, że konkurencja podniosła ceny rozmów telefonicznych. O podwyżce cen u konkurencyjnego komunikatora poinformowały media.

Kreacja banerów oparta jest na haśle: „Użytkownikom Skype współczujemy podwyżki cen”. Hasło wpisane jest w ciemną, żałobną stylistykę nekrologu.

W kolejnej, kolorowej odsłonie banera pojawia się w barwna reklama rozmów głosowych w komunikatorze GG, które obecnie nie tylko nie ustępują jakością (technologia GIPS), ale są… znacznie tańsze.

Tak wygląda porównanie cen obu operatorów: http://gadunaglos.pl/uslugi/dzwon_na_telefon/polaczenia_wychodzace/

– W kampanii, zorganizowanej jako odpowiedź na działania konkurencji, chcemy poinformować, że Gadu-Gadu nie podnosi cen połączeń, lecz je obniża, bo przecież wszyscy chcemy dzwonić po jak najmniejszych kosztach – mówią przedstawiciele Gadu-Gadu. – Jako jedyni oferujemy też bezpłatne połączenia telefoniczne z komputera na polskie numery stacjonarne codziennie w godz. 18-21. Nadal jednak przez wiele osób jesteśmy utożsamiani z komunikatorem tekstowym. Tymczasem GG oferuje rozmowy głosowe wraz z wieloma pożytecznymi funkcjami. Co więcej, rozmówcy posiadający numery GG mogą do siebie dzwonić bezpłatnie, potencjalnie więc to grupa 6 mln abonentów z darmowymi rozmowami głosowymi.

Więcej informacji o rozmowach głosowych, telefonii internetowej: www.naglos.pl