IDEAlny serwis www – eFRESH dla Centrum Językowego Idea

przez | 23/04/2009

Agencja marketingu interaktywnego eFRESH odświeżyła serwis internetowy dla Centrum Językowego Idea widoczny pod adresem www.idea-polska.com. Głównym celem nowej strony jest prezentacja nowego wizerunku firmy oraz zachęcenie do skorzystania ze sztandarowej usługi CI Idea – dedykowanych szkoleń jezykowych dla firm.

Cały layout serwisu firmy wykorzystuje charakterystyczne motywy wizerunkowe (key visuals) oraz hasła w niecodzienny sposób nawiązujące do korzyści płynących z nauki języków obcych – np. „Chcesz poznać mozaikę możliwości?“ lub „Chcesz zyskać okrągły melonik?“. Motywy te będą używane również w całej komunikacji off-line firmy – między innymi jako out-door. „Proponując IDEI ciekawą zabawę w różnego rodzaju skojarzenia związane z nauką języków obcych chcieliśmy odejść od tradycyjnej komunikacji w sektorze B2B, gdzie królują zdjęcia uśmiechniętych osób w biznesowych ubraniach siedzących za stołem konferencyjnym“ – mówi Szymon Wesołowski, Project Manager eFRESH. „Połączenie zdjęcia kiści winogron oraz hasła „Chcesz zyskać górę zielonych?“ powoduje u odbiorcy swego rodzaju grę w skojarzenia, co ma bezpośrednie przełożenie na zapamiętywalność oraz rozpoznawalność marki IDEA“.

Strona Idea oprócz podstawowych informacji o firmie zawiera także narzędzia wspierające budowanie lojalności wśród uzytkowników – newsletter, ciekawe wyrażenia w języku angielskim oraz testy językowe. Łatwą i samodzielną obsługę serwisu www przez pracowników firmy zapewnia autorski system CMS – HYDRAportal.

Odświeżenie strony www.idea-polska.com jest kolejnym projektem zrealizowanym przez eFRESH na rzecz IDEA – współpracę obydwu firm zapoczątkowała kampania sprzedażowa online w 2008 roku.