Wydawca Echo Miasta wybrał agencję kreatywną oraz podjął współpracę z domem mediowym

przez | 22/04/2009

Wydawnictwo Media4mat powierzyło obsługę kreatywną tytułu „ECHO MIASTA” agencji reklamowej BIMERS (wcześniej Bimer Mazurczak). Współpraca ma charakter długofalowy i dotyczy świadczenia usług z zakresu przygotowania koncepcji kreatywnych oraz realizacji kampanii promujących „ECHO MIASTA” na rynku wydawniczym i reklamowym. Media4mat podjęło również współpracę dotyczącą zakupu mediów z domem mediowym Universal McCann.

Z zaproszonych do przetargu firm na „short-liście” oprócz BIMERS znalazły się również trzy inne agencje kreatywne: Brainshop U-boot, Egzo Group Sp. z o.o. oraz LAVA agencja kreatywna. Zespół kreatywny agencji BIMERS już od jakiegoś czasu intensywnie dla nas pracuje, ale szczegóły będziemy mogli podać dosłownie w przededniu startu kampanii – powiedział Rafał Madyński, Kierownik Działu Marketingu Media4mat.

Echo Miasta to sieć nowoczesnych gazet miejskich ukazujących się dwa razy w tygodniu we wszystkich 7 największych miastach Polski. Łączny nakład wydania poniedziałkowego to 175 000 egzemplarzy, a nakład czwartkowy to 509 000. Według danych potwierdzonych przez Expert Monitor, wydawcy udało się utrzymać wpływy reklamowe w I kw. 2009r. na poziomie zeszłorocznych mimo spadku wydatków na rynku w tym czasie o 14% .