Opus B autorem kampanii NOMI

przez | 21/04/2009

Ruszyła kampania telewizyjna sieci marketów NOMI, przygotowana przez agencję reklamową Opus B.

NOMI to marka sieci marketów oferujących materiały budowlane i wykończeniowe oraz produkty związane z wyposażeniem wnętrz, domu i ogrodu. Celem kampanii reklamowej jest wzmocnienie i wyróżnienie marki na tle marek konkurencyjnych z zachowaniem strategicznego claimu „NOMI. Blisko domu”.

Przygotowana przez Opus B kampania to trzy 20” filmy reklamowe, które łączy postać Narratora , w którą wcielił się Wojciech Mann. Narrator relacjonuje wizyty składane w marketach budowlanych przez różnych Klientów za każdym razem stawiając sobie za cel zbudowanie dramatycznego napięcia, jednak jego wysiłki idą na marne. Korzyści płynące z kupowania w NOMI uniemożliwiają wystąpienie sytuacji naprawdę dramatycznych – ku uciesze Klientów i niezadowoleniu Narratora.

Filmy wyprodukowane zostały przez studio filmowe M5. Kampania rusza w połowie kwietnia.

Spoty emitowane będą równolegle. Media zostały zaplanowane i zakupione przez Media Group. Spoty telewizyjne emitowane są w: TVP, Polsat, TVP Info, TV4, TVN7.