Nowy Bosman Niepasteryzowany – świeże piwo prosto z browaru

  • by

Marka Bosman, z portfela Carlsberg Polska rozszerza swój asortyment o nowy produkt: piwo Bosman Niepasteryzowany, które zostało przygotowane z myślą o szczególnie wymagających konsumentach, ceniących smak świeżego, niepasteryzowanego piwa. To wyjątkowe, naturalne piwo pojawi się na półkach sklepowych już w kwietniu b.r. i dostępne będzie przez cały sezon letni.

„Marka Bosman to ulubione piwo wielu mieszkańców regionu zachodnio-pomorskiego. W tym roku zdecydowaliśmy się wzbogacić ofertę tej marki o kolejny produkt Browaru Bosman Szczecin – tym razem niepasteryzowany wariant Bosmana, warzony przy zastosowaniu tradycyjnych metod, o wyrazistym, świeżym smaku. Jestem przekonany, że unikalny smak Bosmana Niepasteryzowanego przypadnie do gustu najbardziej wymagającym konsumentom i będzie dla nich doskonałym dopełnieniem wiosenno – letniego sezonu.” – mówi Michał Gotowała, Dyrektor Bosman Browar Szczecin S.A.

Bosman Niepasteryzowany pojawi się na rynku w butelce 0,5 l, ze złoto–brązową etykietą, podkreślającą świeżość, naturalność i wysoką jakość piwa. Piwo to zawiera: 5,5% alkoholu i 11,5% ekstraktu.

„Nowa etykieta łączy w sobie naturalną brązową barwę, elegancję złota i tradycyjną czerwień Bosmana podkreślającą wyrazistość smaku. Chcemy w ten sposób zdecydowanie wyróżnić nowego koneserskiego Bosmana, zachowując równocześnie spójność ze stylistyką pozostałych wariantów naszej marki.” – mówi Łukasz Kwiatkowski, Brand Manager marki Bosman.

Równocześnie z pojawieniem się Bosmana Niepasteryzowanego na rynku rozpocznie się kampania outdoorowa wykorzystująca hasło „Świeże, prosto z browaru”, realizowana na obszarze największych miast województwa zachodniopomorskiego. Wprowadzenie niepasteryzowanego piwa do oferty Bosmana komunikowane będzie także za pomocą materiałów POS.

Piwo Bosman Niepasteryzowane, o 8-io tygodniowym terminie przydatności do spożycia, dostępne będzie na obszarze województwa zachodniopomorskiego.

Autorem projektu etykiet oraz kreacji kampanii reklamowej jest agencja Red8 Communications Group Sp. z o.o.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu