TETA Constellation dla firm handlowych

TETA rozszerzyła swoją ofertę o produkt przeznaczony dla firm dystrybucyjnych. Nowy produkt oparty jest o sztandarowe rozwiązanie  wrocławskiej spółki- pakiet oprogramowania TETA Constellation.

– Nowa aplikacja to zbiór powiązanych komponentów pakietu TETA Constellation, e-Commerce, TETA Sprzedaż Mobilna i TETA HRM, wspierających użytkownika w procesach sprzedaży hurtowej i detalicznej- tłumaczy Sławomir Piwko, Wiceprezes ds. produkcji oprogramowania TETA. Produkt ten kierowany jest do firm handlowych posiadających własną sieć sprzedaży detalicznej i hurtowej. Zostanie zaprezentowany m.in. na najbliższej konferencji produktowej, która odbędzie w najbliższy wtorek w Hotelu Kyriad w Warszawie.

Jednym z elementów oprogramowania TETA Constellation w wersji dla firm dystrybucyjnych jest system TETA e-Commerce. TETA e-Commerce jest autorskim rozwiązaniem należącym do klasy internetowych narzędzi wspomagających działalność handlową. Szeroko rozwinięta funkcjonalność oprogramowania sprawia, że można je zastosować zarówno w modelu sprzedaży detalicznej (B2C – Business To Consumer), jak i hurtowej (B2B – Business to Business).

– Łatwość i wygoda dostępu do aktualnej oferty handlowej, możliwość samodzielnego składania zamówień i kontrolowania stanu ich realizacji są głównymi czynnikami wpływającymi na stale zwiększającą się popularność podobnych rozwiązań wśród klientów – podkreśla Cezary Chałupczak, Projektant Rozwiązań Biznesowych TETA. Nawet jeśli firma preferuje bardziej tradycyjne formy sprzedaży, TETA e-Commerce znakomicie wspiera działania handlowe kompleksowym przedstawieniem oferty, do której klient ma swobodny dostęp.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu