DOMOTEKA finalistą konkursu Solal Marketing Awards

przez | 20/04/2009

DOMOTEKA, prestiżowe centrum wyposażenia wnętrz, które skupia pod jednym dachem 80 salonów oferujących designerskie meble i akcesoria, zostało nominowane w konkursie Solal Marketing Awards. To już drugie wyróżnienie dla eventu Domoteka Design Night przyznane przez stowarzyszenie ICSC.

Konkurs Solal Marketing Awards ma na celu wyłonienie najlepszych i najbardziej efektywnych działań marketingowych realizowanych przez centra handlowe w Europie. Dostrzegając najlepsze rozwiązania Solal chce wyłonić wzorce, które będą godne do naśladowania przez innych.

DOMOTEKA została nominowana w konkursie Solal Marketing Awards za organizowany w październiku minionego roku event – DOMOTEKA DESIGN NIGHT. Na specjalne zaproszenie DOMOTEKI przybył do Polski jednen z najbardziej znanych i cenionych designerów na świecie, ikona światowego designu – Karim Rashid. Wernisaż wystawy jego prac uświetnił wspomniane wydarzenie. Wystawę można było oglądać w Domotece przez miesiąc. Zarówno impreza, wystawa, jak i gość specjalny przez ponad dwa miesiące stanowili niezwykłą atrakcję dla mediów.

Event ten został wyróżniony przez stowarzyszenie ICSC juz po raz drugi. 1 kwietnia na Maxi Awards Ceremony Domoteka otrzymała Maxi Silver za organizację Domoteka Desing Night.

Tegorocznych laureatów poznamy już 18 czerwca 2009r podczas Gali, która odbędzie się w Wiedniu, Austrii.