Digital Signage & Online w ECCO

przez | 20/04/2009

Wystartowała druga faza kampanii ECCO „Mój Świat Mój Styl Moje ECCO”. Zintegrowane działania marketingowe ECCO przenosi się na „touchpoints”, jakimi są powierzchnie centrów handlowych. Na poziomie jedenastu wyselekcjonowanych centrów handlowych w Polsce pojawiły się Kioski Interaktywne ECCO.

Kiosk ECCO to interaktywny stand, z którego może skorzystać każdy konsument przebywający w danym momencie w centrum handlowym. Poprzez ekran dotykowy oraz wbudowaną kamerę konsument tworzy swój „Styleboard”, czyli profil preferencji, który określa jego styl życia. Za stworzony profil i swój styl użytkownik otrzymuje możliwość odebrania w sklepie ECCO specjalnego bonusu. Kioski są zintegrowane ze stroną internetową ECCO: http://www.ecco.com/pl/pl/kolekcja/damskie/casual/mojstylemojeecco.jsp.

Profil stworzony na kiosku „wędruje” automatycznie na stronę ecco.com, gdzie użytkownik, już w wydaniu online, po zalogowaniu ma możliwość skorygowania swojego profilu i wygrania dodatkowo atrakcyjnych nagród ECCO.

Serwis online „Mój Styl Moje ECCO” to rozbudowana wersja aplikacji z kiosku i jest dla użytkownika „manifestacją” własnego stylu. Dodatkowo zostaje stworzony krótki film, którego głównym bohaterem jest twórca Styleboardu.

Każdy z użytkowników jest również przypisany społecznościowo do innych twórców z serwisu posiadających podobny styl życia. Styleboardy można edytować w każdej chwili po uprzednim zalogowaniu się w serwisie. Dla najlepszych Styleboardów przewidziane są nagrody ECCO.

Użytkownik może pokazać swój film znajomym na specjalnie dedykowanej do tego stronie stylroku.pl (przykład http://stylroku.pl/index.php?id=2135).

Głównym celem kampanii Digital Signage jest zwiększenie trafficu w wybranych sklepach ECCO oraz wsparcie sprzedaży w istniejącej dystrybucji ECCO.

Działania są częścią kampanii wizerunkowo produktowej ECCO na sezon wiosna/lato, w której wykorzystywane są między innymi telewizja (TVN, TVN Style, TVN24, Discovery, VH1) i prasa kobieca, laifestylowa i opiniotwórcza oraz silne działania PR.

Kampania trwa od marca do 30 maja 2009.

Za koncept i koordynację Kiosków ECCO odpowiada dział marketingu ECCO Shoes Poland.

Za stworzenie serwisu WWW odpowiedzialna jest agencja Click5.