BBelements dla domów mediowych i agencji

przez | 19/04/2009

Dostawca technologii adserwerowej BBelements wprowadził do swojej oferty kompletną obsługę techniczną kampanii reklamowych dla domów mediowych i agencji. Zapewnia pełny monitoring kampanii reklamowych w internecie począwszy od  obsługi kreacji poprzez  nadzorowanie do  dokładnego i rozbudowanego raportowania z kampanii.

Szczegółowy monitoring pozwala na natychmiastowe wychwycenie błędów kampanii a bieżąca analiza gwarantuje optymalizację już na etapie prowadzenia kampanii w przypadku braku zakładanych efektów. Monitoring pozwala również na weryfikację prawidłowości przebiegu kampanii i wywiązywania się stron emitujących reklamy z zobowiązań. System uskutecznia monitorowanie kampanii poprzez możliwość ustawienia alarmów gdy kampania nie spełnia założeń oraz alarmowania na dowolne adresy mailowe np. w przypadku gdy zaplanowana ilość odsłon nie została zrealizowana czy CTR był niższy niż x%.

BBelements to także rozbudowana i elastyczna funkcja raportowania kampanii umożliwiająca m.in.  stworzenie własnej bazy raportów poprzez zapytania kierowane do systemu a także modyfikowanie ich w stosunku do własnych potrzeb czy  potrzeb Klientów. Kolejną mocną stroną innowacyjnego narzędzia są statystyki które są dostępne w trybie rzeczywistym.

BBelements  zaproponował ofertę dla domów mediowych i agencji na rynku Polskim stosunkowo niedawno, jednakże w Czechach i Słowacji BB obsługuje ok. 80% rynku, m.in. Beyond Interaction, Mediaedge:CIA, Mindshare, Starcom MediavestGroup, Universal McCann czy Zenith Optimedia. Funkcjonalność BBelements jest stale rozbudowywana i rozrasta się wraz z nowymi wymogami Klientów oraz  rozwojem rynku reklamy internetowej.