Wyhacz album i zbierz dinonaklejki – prosto z małej Pysia butelki

przez | 17/04/2009

Startuje nowa kampania reklamowa wspierająca działania marki Pysio. 15-sekundowy spot rozgrywający się w Muzeum Dinozaurów, jest w całości poświęcony nowej zabawie proponowanej przez Pysia – kolekcjonowaniu naklejek z dinozaurami.

Teraz pod etykietą każdej małej butelki soków Pysio bez dodatku cukru, znajdują się aż dwie wysokiej jakości naklejki z gadami sprzed milionów lat. Dostępny jest także pełen ciekawostek album do wklejania dinokolekcji.

Nowy spot Pysia przedstawia historię dzieci odwiedzających Muzeum Dinozaurów. Dzieci są niepocieszone, że tych zwierząt już nie ma. Ale na szczęście jest Pysio, który dzięki dinozaurom z butelki soku, zmienia muzeum w magiczny świat pełen prehistorycznych gadów. Dzieciaki są zachwycone dinozaurami i ich różnorodnością, a Pysio zachęca je do zbierania dinokolekcji hasłem „Wyhacz album, zbierz naklejki – prosto z małej Pysia butelki“.

Zdjęcia do 15-sekundowego spotu zostały zrealizowane w Muzeum Geologicznym Państwowego Instytutu Geologicznego w Warszawie, które okazało się wdzięcznym miejscem do pokazania świata dinozaurów. Ujęcia wzbogacono wysokiej klasy animacją, stąd w gronie twórców spotu pojawia się nazwisko nominowanego do Oskara animatora, Tomasza Bagińskiego.

Pysio przybliża maluchom świat gadów sprzed milionów lat, kolekcją 40 wysokiej jakości naklejek oraz albumem pełnym zabawnych treści i ciekawostek. Dzięki Pysiowemu albumowi, dzieciaki mają szansę dowiedzieć się, że Barozaur miał 8 serc, a Manenchizaur szyję długości autobusu. Pysio w przystępny i interesujący sposób uczy dzieci jak żyły dinozaury i pokazuje uniklane cechy każdego ze zwierząt. Dinokolekcja to nie tylko zbiór wysokiej jakości naklejek, ale doskonale przygotowane pod względem merytorycznym informacje edukacyjne na temat gadów sprzed milionów lat.

Kampania to kolejne działanie komunikacyjne, wspierające nową ofertę produktową marki Pysio – soki zawierające 100% owoców i warzyw bez dodatku cukru. Promuje ją również nowa strona internetowa www.pysio.pl i kampania reklamowa w sieci, zestaw podarunkowy z soczkiem Pysio, ktory trafił do ponad 100 tys. przedszkolaków oraz promocja konsumencka, zachęcająca dzieci do kolekcjonowania naklejek z dinozaurami, ukrytych pod etykietami małych sokczków Pysia.