Najnowsza realizacja Pro-Creation dla nowej marki kawy

przez | 16/04/2009

Pro-Creation uruchomiło serwis internetowy poświęcony nowej marce Rioba. W asortymencie tej marki oferowane są przede wszystkim kawy i herbaty, a także syropy smakowe do kawy i drinków.

Agencja interaktywna Pro-Creation (www.pro-creation.pl) wykonała i uruchomiła serwis internetowy dla marki Rioba (www.rioba.pl).

W asortymencie marki Rioba znajdują się wysokogatunkowe kawy, herbaty, syropy smakowe, a także profesjonalne akcesoria i rozwiązania biznesowe skierowane do restauratorów oraz właścicieli kawiarni i lokali gastronomicznych. Produkty marki Rioba dystrybuowane są na polskim rynku przez sieć hurtowni samoobsługowych MAKRO Cash and Carry.

Oprócz zwracającej uwagę kreacji bardzo ważną rolę odgrywa funkcja informacyjna serwisu. Spora część zawartości znajduje się w sekcji dostępnej po zalogowaniu dla Klientów MAKRO. Oprócz poszerzonej prezentacji asortymentu marki Rioba Klienci mogą zapoznać się z pełną ofertą dotyczącą rozwiązań biznesowych Rioba, asortymentem uzupełniającym, pełnymi wynikami ślepych testów jakim poddano kawę Rioba, a także z szeregiem praktycznych informacji i porad biznesowych.

W części ogólnodostępnej oprócz prezentacji marki Rioba amatorzy kawy znajdą interesujące kompendium wiedzy o pochodzeniu kawy, jej gatunkach, historii, a także liczne porady, przepisy i ciekawostki związane ze światem kawy.

Rioba to trzy typy kawy: Rioba Platinum (100 proc. arabica), Rioba Gold i Rioba Silver (mieszanki arabica i robusty), sześć gatunków herbat ekspresowych, dodatki w postaci śmietanki, słodzika oraz cukru białego i brązowego. Ofertę dopełnia zestaw jedenastu syropów barmańskich oraz liczne akcesoria do wyposażenia lokali gastronomicznych. Wśród nich są opatrzone logotypem nowej marki dzbanki, szklanki, filiżanki, kieliszki i kubki.

Zleceniodawca wybrał agencję w drodze konkursu ofert.