Luksusowy Lexus według Entertainment Group

przez | 16/04/2009

26 marca 2009 r. w salonie Lexus przy ulicy Połczyńskiej 32 w Warszawie spotkali się miłośnicy luksusowych samochodów. Premiera nowego modelu Lexusa – RX 350 Nowej Generacji przyciągnęła liczne grono fanów motoryzacji, media oraz wielu wyjątkowych gości ze świata mody, muzyki, telewizji, prasy i kina.

Jan Englert z żoną Beatą Ścibakówną, Andrzej Supron, Krzysztof Tyniec, Norbi z żoną, Wojtek Witczak, Monika Sewiołło, Izabella Kopeć, Marysia Góralczyk, Misza Hairulin, Michał Starost, to tylko niektórzy z zaproszonych, którzy uświetnili ten wieczór swoja obecnością.

Spotkanie poprowadził Adrian Perdjon – młody aktor teatralny i filmowy, który opowiedział gościom o najnowocześniejszych rozwiązaniach, jakie zostały zastosowane w modelu RX 350. A było o czym opowiadać! Nowy Lexus został wyposażony w mnóstwo elektroniki. Wśród niej znajdziemy m.in. układy ułatwiające parkowanie, 15 głośników od firmy Mark Levinson oraz udoskonaloną nawigację. Wyjątkowo zadowolone z użytkowania tego auta będą panie, dla których producent przygotował podwyższenie pozycji pasażera oraz dodatkowy schowek na torebkę.

Podczas imprezy odbyło się losowanie nagród, które Salon Lexus przygotował dla osób pozostawiających swoje wizytówki przy wejściu na imprezę. Poprowadzili je Wiceprezes Zarządu Katarzyna Zakrzewska wraz z mężem Tomaszem Zakrzewskim – Dyrektorem Finansowym. Goście byli świadkami specjalnego, tanecznego odsłonięcia Lexusa RX 350 Nowej generacji oraz pokazu barmańskiego w wydaniu jednego z najlepszych duetów w Polsce.

Do dyspozycji gości były trzy bary, pokoje chillout’owe oraz  pokój serwisowy, w którym wystawione zostały pozostałe modele marki Lexus. Wspaniałe połączenie luksusowych samochodów, pięknych kobiet, mężczyzn kochających motoryzację i energicznej muzyki granej przez Alexandra Vargazz’a, jednego z najlepszych polskich DJ, stworzyło wyjątkową atmosferę, którą liczni (około 450 osób) goście premiery Lexus RX 350 cieszyli się do późnych godzin nocnych.

Entertainment Group była odpowiedzialna za oprawę artystyczną (dobór prowadzących, odsłonięcie samochodu, pokaz barmański), a także za oprawę techniczną, muzyczną i multimedialną oraz przygotowanie scenografii. Agencja odpowiadała także za działania Celebrity PR – zaproszenie wybranych mediów i celebrities. Do zadań agencji należało także przygotowanie scenariusza imprezy, projekt i nadzór nad realizacją wydarzenia na miejscu.