Koronkowa robota: Infinity Group dla Kinga Lingerie de Femme

Kinga Lingerie de Femme – jeden z największych polskich producentów bielizny – prezentuje swój nowy, zmysłowy serwis www. Za jego koncepcję i realizację odpowiedzialna jest agencja Infinity Group.

Kinga Lingerie de Femme jest marką kojarzoną z bielizną ozdobną, zmysłową, bardzo kobiecą. To świat lśniącej satyny, francuskich koronek, oryginalnych dodatków – bielizna stworzona, by zdobić i kusić… Przy realizacji strony www naszym celem było stworzenie serwisu firmowego eksponującego produkty i dającego możliwość zakupu bielizny – w spójnej oprawie graficznej, nawiązującej do szczególnego charakteru marki. W warstwie wizualnej serwisu dominuje zatem „klasyczna” czerń, pojawiają się delikatne, „koronkowe” motywy kwiatowe, a do prezentacji bielizny wykorzystane są stylowe zdjęcia.

Stylowe zakupy

W tym projekcie głównym wyzwaniem było zintegrowanie serwisu – zrealizowanego niemal w całości w technologii flash – ze sklepem internetowym.

„Zależało nam na utrzymaniu spójności wizualnej na każdym etapie korzystania z serwisu, włącznie z procesem zakupowym. Kierowaliśmy się tu przekonaniem, że elegancka bielizna powinna być kupowana w „stylowym butiku” – a nie w anonimowym „dyskoncie”…” – mówi Justyna Zawadzka, Interactive Solutions Manager w Infinity Group.

W rezultacie, przeglądając stronę, Użytkownik w każdej chwili może płynnie przejść do zakupu wybranego modelu bielizny – bez utraty efektownej warstwy graficznej.

Zdjęcia i video

W serwisie www.Kinga.com.pl gwiazdą numer 1 jest oczywiście bielizna. Aby pokazać ją jak najatrakcyjniej, wykorzystane zostały niezwykle efektowne zdjęcia z sesji fotograficznych (m.in. z Miami, Dubrownika), które poddano flashowej animacji. W prezentowaniu kompletów bielizny sięgnęliśmy także po video. Filmy pojawiają się obecnie przy wybranych modelach, a także na dedykowanej podstronie „Inspiracje”, związanej z launchem nowej kolekcji.

W stronę social media

Strategia marketingowa związana z budowaniem relacji firmy z Klientkami i obecnością marki w Internecie jest silnie ukierunkowana na działania w social media, w tym – w blogosferze. W serwisie od niedawna funkcjonuje blog – to miejsce na informacje o wydarzeniach z życia firmy, ciekawostki dotyczące tworzenia bielizny „od kuchni”, porady, trendy oraz wymianę opinii z Klientkami.

Pierwszy konkurs zorganizowany w serwisie – na Walentynki – odbył się we współpracy z trzema wpływowymi blogerkami piszącymi o modzie, należącymi do grona tzw. szafiarek. Nagrodami za zrealizowanie zadań konkursowych, zaproponowanych przez same blogerki, były komplety bielizny Kinga Lingerie de Femme. Ta premierowa akcja zdobyła pozytywne komentarze innych blogerek oraz Internautek, spowodowała też znaczny wzrost odwiedzalności serwisu (o ponad 100 proc.) i falę zwiększonej sprzedaży.

Infinity Group odpowiada za koncepcję i całościową realizację serwisu Kinga Lingerie de Femme – a także za jego rozwój i komunikację marki w Internecie.

Realizacja: www.Kinga.com.pl

Agencja: www.InfinityGroup.pl

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu