Amadeus zawarł długoterminową umowę dystrybucyjną z Virgin America

przez | 16/04/2009

Amadeus, światowy lider w dziedzinie technologii i rozwiązań dystrybucyjnych dla branży turystycznej oraz Virgin America, amerykańskie, krajowe linie lotnicze z siedzibą w Kalifornii, poinformowały o zawarciu trzyletniej umowy dystrybucyjnej. Kontrakt daje użytkownikom systemu Amadeus z całego świata bezpośredni dostęp do pełnej oferty Virgin America, zaś przewoźnikowi umożliwia poszerzenie zasięgu działania. Użytkownicy systemu Amadeus mogą teraz dokonywać rezerwacji oraz przeglądać cenniki i rozkłady lotów udostępniane przez Virgin America za pośrednictwem wewnętrznego systemu rezerwacyjnego przewoźnika, jego witryny internetowej przeznaczonej dla klientów oraz stron internetowych prowadzonych przez firmy niezależne.

„Zarówno Amadeus, jak i Virgin America chcą zapewnić podróżnym maksimum korzyści, dlatego z przyjemnością mogę poinformować o nawiązaniu współpracy, która pozwoli klientom firmy Amadeus korzystać z naszych usług, cenionych za wysoką jakość i niskie koszty” – mówi Diana Walke, wiceprezes Virgin America ds. planowania i sprzedaży – „System Amadeus to dla nas ważny kanał dystrybucyjny, który pomoże nam zdobywać nowych klientów i kontynuować dynamiczny rozwój.”

Powstałe w sierpniu 2007 roku linie lotnicze Virgin America oferują tanie przeloty, które stanowią atrakcyjną propozycję dla osób podróżujących w celach służbowych i turystycznych.

W pierwszych latach swej działalności linie Virgin America zdobyły szereg nagród branżowych, w tym nagrodę czytelników Condé Nast Traveler dla najlepszej krajowej linii lotniczej roku 2008 oraz nagrodę World’s Best magazynu Travel + Leisure.

„Amadeus dokłada wszelkich starań, by dostarczać biurom podróży jak najszersze spektrum zintegrowanych danych. To właśnie dostęp do pełnej informacji wskazywany jest przez naszych klientów jako najwyższy priorytet” – mówi Peter von Moltke, starszy wiceprezes działu Airline Business Group w Amadeus North America – „Umowy o udostępnieniu pełnej oferty zawierane z północnoamerykańskimi przewoźnikami takimi jak Virgin America są istotnym elementem naszej misji, którą jest świadczenie klientom najlepszych usług w branży.”

Samoloty linii Virgin America wyposażone są w gniazda zasilania przy każdym fotelu oraz wbudowane w oparcia ekrany dotykowe platformy Red™, które wpływają na poniesienie komfortu podróży. Red™ daje dostęp do menu posiłków serwowanych na żądanie, pozwala oglądać telewizję i filmy oraz prowadzić rozmowy z innymi pasażerami, a także oferuje tysiące muzycznych plików MP3, gry itd. W chwili obecnej system jest zainstalowany w 13 samolotach, zaś w drugim kwartale 2009 r. Virgin America stanie się pierwszą linią lotniczą w USA oferującą dostęp do internetu podczas każdego lotu.