Serwis modowy Wirtualnej Polski

przez | 15/04/2009

Wirtualna Polska S.A. uruchomiła właśnie nowy serwis społecznościowy poświęcony modzie. Dostępny jest on pod adresem www.streetmoda.pl. WP zleciła kompleksowe wykonanie projektu agencji Veneo (www.veneo.pl) specjalizującej się w realizacji serwisów społecznościowych Web 2.0.

Streetmoda.pl to miejsce dla ludzi, którzy chcą pokazać swój styl, podzielić się nim z innymi, poszukać inspiracji bądź porad w kwestiach mody. Gromadzone są tu zdjęcia oddające klimat mody ulicznej. Ze wzgledu na swój charakter serwis zawiera interaktywne mechanizmy społecznościowe. Użytkownicy mogą między innymi głosować na zdjęcia i komentować je. Mogą też tworzyć listy znajomych i obserwować aktywności innych. Dodatkową opcją jest możliwość zadawania pytań (publicznych lub prywatnych).

W ramach realizacji prac Veneo zaprojektowało serwis funkcjonalnie, opierając się na najnowszych standardach usability stosowanych w rozwiązaniach web 2.0. W zakresie prac graficznych wykonalo przejrzysty i przyjazny dla oka design. Serwis został oparty o system klasy enterprise do zarządzania treścią autorstwa Veneo – veoPortal CMS. Do zadań Veneo należało również wdrożenie serwisu i zintegrowanie go ze środowiskiem teleinformatycznym portalu wp.pl

www.streetmoda.pl ma stanowić platformę do zaprezentowania swojego indywidualnego stylu, pomysłów czy znalezienia inspiracji w modzie.