Niekonwencjonalnie znaczy nowocześnie – w muzyce i biznesie

przez | 09/04/2009

8 kwietnia w warszawskim klubie Dobra Karma Wojtek Grabek zagrał koncert promujący wydanie debiutanckiej płyty. PRESS-SERVICE Monitoring Mediów był sponsorem tego muzycznego wydarzenia.

Pierwsza płyta Grabka nosi tytuł “mono3some”. Jego muzyka łączy klasyczne doświadczenia z nowoczesną elektroniką. Twórczość Grabka określana jest mianem emocjonalnej podróży w głąb mocnej, psychodelicznej elektroniki.

– Wojtek Grabek jest artystą eksperymentującym. Z powodzeniem. Jego muzyka wydała nam się z jednej strony bardzo zaskakująca, intrygująca, z drugiej zaś szczególnie bliska, głównie ze względu na swą innowacyjność. Realizując strategię, zgodnie z którą dostarczamy naszym klientom najnowocześniejsze rozwiązania technologiczne w dziedzinie monitoringu mediów, promujemy artystę współczesnego oraz jego nowatorską twórczość, nie odcinając się jednocześnie od tradycji. Wojtek zafascynował nas swoim świeżym, unikalnym spojrzeniem na muzykę – mówi Sebastian Bykowski, Wiceprezes Zarządu, Dyrektor Generalny PRESS-SERVICE Monitoring Mediów. – Działania sponsoringowe w obszarze kultury traktujemy jako bardzo ważną dziedzinę komunikacji z otoczeniem. Zależy nam na tym, by nasi partnerzy handlowi oraz pracownicy dostrzegali zaangażowanie firmy również na innych polach niż tylko aktywność biznesowa. Mamy nadzieję, że dzięki naszej pomocy dostęp do wyjątkowej muzyki Wojtka Grabka będzie miała szersza grupa ludzi.