Kredyt z dopłatami w Banku Pocztowym – kreacja Banah Group

przez | 09/04/2009

Agencja Reklamowa Banah Group przygotowała najnowsze działania wspierające sprzedaż Kredytu mieszkaniowego z dopłatami.  Akcja promocyjna, obejmująca m.in. prasę ogólnopolską i Internet, wystartowała w marcu.

Działania promocyjne Banku Pocztowego, mające związek z rządowym programem „Rodzina na swoim”, kierowane są przede wszystkim do małżeństw oraz osób samotnie wychowujących dziecko, które podjęły decyzję o posiadaniu „własnego kąta”. Informacja o tym, że Bank Pocztowy oferuje najlepszy kredyt hipoteczny, poparta pierwszymi miejscami w rankingach przeprowadzonym przez kilku niezależnych ekspertów, m.in. „Dziennik Polska” i firmy doradczej Finamo, „Gazetę Prawną”, Expandera, stanowi główny komunikat kreacji. W działaniach podkreślono również wizerunek banku – bezpiecznego, dostępnego dla każdego i w 100% opartego na polskim kapitale.

Propozycja Banah Group to rozwiązanie kreatywne nawiązujące do priorytetowych założeń akcji: stabilności, bezpieczeństwa, wiarygodności.

„Rozwiązanie kreatywne przygotowaliśmy w oparciu o platformę komunikacji, jaką są męskie dłonie symbolizujące siłę i bezpieczeństwo. Połączyliśmy je z synonimem oszczędności, jaką jest skarbonka w kształcie domu” – wyjaśnia Anna Pińczykowska, senior account manager Banah Group. „Tak skonstruowana kreacja gwarantuje czytelność i klarowność zawartego w niej komunikatu” – dodaje.

Ten klarowny przekaz jest również uwiarygodniony poprzez stempel z informacją o zajętym przez Bank Pocztowy pierwszym miejscu w rankingach związanych z analizą ofert tego typu produktów.

W ramach obsługi ATL i BTL Agencja Banah Group przygotowała działania w prasie, reklamę na siatkach elewacyjnych i innych nośnikach wielkoformatowych oraz materiały POS do Oddziałów Banku – plakaty, ulotki.

Ze strony Banah Group za projekt odpowiadają:

  • Anna Pińczykowska – Senior Account Manager
  • Arek Siuda – Cretive Director
  • Agnieszka Klementowska – Senior Art Director
  • Michał Wierzbowski – Senior Copywriter

Zakupem mediów zajął się Mediaedge:CIA

Bank Pocztowy jest nowym Klientem w portfolio Agencji Banah Group. Agencja wygrała przetargu na obsługę ATL i BTL w lutym 2009 roku.