Rusza kampania MEN’S DAY

przez | 08/04/2009

Tuż przed świętami ruszy kampania promująca MEN’S DAY, największą plenerową imprezę dla mężczyzn, która odbędzie się w dniach 6-7 czerwca na warszawskim Lotnisku Bemowo.  „Wszystko co kręci faceta” to hasło przewodnie kampanii o wartości 1,5 mln zł.

W ramach MEN’S DAY, na 500 tys. mkw powierzchni, powstanie największe miasteczko męskich pasji i żądzy. Każdy mężczyzna, niezależnie od wieku, wykształcenia, zainteresowań i hobby, znajdzie tutaj coś dla siebie. Wyjątkowe samochody, najszybsze łodzie, luksusowe jachty, modne gadżety, ekstremalne sporty, aktualna moda i…  piękne kobiety, to tylko niektóre z atrakcji MEN’S DAY.

Na 2 miesiące przed imprezą, rusza kampania promująca event. Jej celem jest poinformowanie o wydarzeniu oraz zwiększenie zainteresowania projektem, zarówno wystawców, jak i samych zwiedzających. Pierwsze reklamy MEN’S DAY pojawią się w prasie. Kolejne w  telewizji, radio oraz internecie.

Media w których pojawią się reklamy MEN’S DAY to: RADIO ZET, ANTYRADIO WARSZAWA, CHILLI ZET, TVN, TVN TURBO, MEN’S HEALTH, AUTO ŚWIAT, MOTOCYKL, CHIP, MALEMEN, ESSENCE, GAZETA CO JEST GRANE. Kampania realizowana będzie także za pośrednictwem serwisów internetowych w/w mediów. Patronami medialnymi MEN’S DAY w sieci są portale internetowe ONET.PL, ZUMI.PL oraz MENFORUM.PL. Wartość kampanii reklamowej to blisko 1,5 mln. zł. Dodatkowo projekt wspierany jest działaniami public relations. Pomysłodawcą i organizatorem przedsięwzięcia jest agencja SOUND OF MUSIC.