Q&A Consulting zajmie się obsługą Brown Spirits dla Bolsa

przez | 08/04/2009

Agencja Q&A Consulting wygrała przetarg na obsługę PR marek z kategorii Brown Spirits dla firmy Bols Sp. z o.o., jednego z największych graczy na rynku alkoholi mocnych w Polsce. Q&A Consulting przygotowała i zajmie się realizacją strategii komunikacji dla marek: Metaxa, Grant’s, Jägermeister, Jim Beam, Remy Martin i Piper Heidsieck.

„Rynek alkoholi mocnych i stojące za nim ograniczenia wymagają od agencji PR odpowiedniego podejścia i zrozumienia niesionych przez marki wartości. Celem przetargu było wyłonienie agencji, która stanie się naszym partnerem w zakresie specyficznej kategorii alkoholi, jakimi są Brown Spirits. Za każdą marką stoi jej historia, pasja tworzenia – komunikaty, które trzeba umiejętnie przekazać.” – powiedziała Joanna Turczyk, Product Group Manager Brown Spirits w Bols Sp.z o.o.

Q&A Consulting wygrała przetarg na obsługę marek wchodzących w skład grupy Brown Spirits w Bols Sp.z o.o. Q&A Consulting  poprowadzi działania dla: Metaxa, Grant’s, Jägermeister, Jim Beam, Remy Martin i Piper Heidsieck z portfela Bolsa. Współpraca obejmie działania projektowe oraz realizację długofalowej strategii mediowej. Agencja kontynuuje też współpracę z Polmosem Białystok i marką Żubrówka, dla której w ubiegłym roku przeprowadziła działania komunikacyjne projektu „Żubranka” zaprojektowanego przez Violę Śpiechowicz.