pkt.pl promuje nową stronę www

pkt.pl Polskie Książki Telefoniczne – wydawca książek telefonicznych i właściciel internetowej wyszukiwarki firm i instytucji – rozpoczyna ogólnopolską kampanię reklamową promującą nowe funkcjonalności w serwisie www.pkt.pl. Projekt pod hasłem „Bajecznie proste” będzie realizowany od kwietnia 2009.

Zmodernizowany serwis internetowy www.pkt.pl zawiera najwyższej jakości zdjęcia lotnicze 9 polskich aglomeracji, które można oglądać w bardzo dużym przybliżeniu oraz mapy satelitarne całej Europy. Dodatkowo, dostępne są zaawansowane funkcje wyznaczania trasy, a także ułatwiające wyszukiwanie firm i instytucji.

„Kampania ma na celu promocję nowej platformy internetowej uruchomionej w lutym 2009 roku. Jest to początek dynamicznego i zaawansowanego rozwoju produktów internetowych w firmie pkt.pl Polskie Ksiazki Telefoniczne. Chcemy informować o nowych funkcjonalnościach, a także zwiększać świadomość serwisu www.pkt.pl wśród naszych klientów i użytkowników, nie tylko jako wyszukiwarki B2C, ale także lokalizatora zawierającego najwyższej jakości zdjęcia satelitarne” – powiedziała Ewa Kasiak, Dyrektor Działu Rozwoju Internetu pkt.pl Polskie Książki Telefoniczne.

Najnowsza kampania ma na celu wypromowanie nowego produktu pkt.pl – zmodernizowanego serwisu www. Dzięki nowej kreacji pkt.pl chce również podkreślić swój wizerunek firmy nowoczesnej, multimedialnej, a także reagującej na potrzeby swoich klientów i odbiorców.

Kampania reklamowa prowadzona będzie w ogólnopolskich i lokalnych stacjach radiowych. Media zaplanowane do kampanii to m.in. Radio Zet, Radio PIN i lokalne rozgłośnie. Za planowanie i zakup mediów odpowiada Dział Marketingu pkt.pl Polskie Książki Telefoniczne.

Z danych zgromadzonych przez Komisję Europejską* wynika, że odsetek Polaków, którzy nigdy nie korzystali z internetu wyniósł w 2008 roku 44%. W odpowiedzi na zapotrzebowanie reklamodawców i użytkowników pkt.pl Polskie Książki Telefoniczne – równocześnie z rozwojem narzędzi internetowych – wzbogaca ofertę w zakresie drukowanych katalogów danych teleadresowych. Nowe produkty spółki, których łączny nakład w 2009 roku wyniesie aż 6,3 mln egzemplarzy to:

  • 58 książek telefonicznych przeznaczonych dla klientów indywidualnych zawierających spis firm i instytucji oraz dane teleadresowe abonentów prywatnych;
  • 16 książek telefonicznych dla użytkowników biznesowych ze spisem firm i instytucji.

* Tomasz Boguszewicz, Polska Maruderem Internetu, Rzeczpospolita, nr 72 (8277) z dnia 26 marca 2009, str. 1.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu