Nowy wizerunek 121PR

przez | 08/04/2009

Agencja buzzmarketingu i PR-u internetowego 121PR prezentuje się w świeżej odsłonie. Uruchomiona została nowa internetowa strona www.121pr.pl wraz z firmowym blogiem, zmieniły się również inne elementy identyfikacji wizualnej 121PR – gruntowny lifting przeszło logo i szablony prezentacji. Za nowy wizerunek 121PR odpowiedzialna jest agencja Avrio Interactive.

Nowa witryna 121PR została przygotowa zarówno z myślą o potencjalnych klientach firmy, jak również internautach – w dziale „Trendsetterzy” użytkownicy internetu mogą dołączyć do bazy trendsetterów 121PR i uczestniczyć w testach, konkursach i innych aktywnościach organizowanych dla nich wspólnie z klientami 121PR.

W grafice strony wykorzystany został wizerunek królika, który w żartobliwy sposób ilustruje charakter błyskawicznego sposobu mnożenia się informacji w internecie w przypadku marketingu szeptanego. Całość grafiki utrzymana jest w konwencji kreskówkowej (inspiracją była japońska manga i „Atomówki”), pasującej do internetowych serwisów społecznościowych i avatarów.

Z kolei połączone kółka w nowym logo 121PR mają za zadanie obrazować mechanizm komunikowania się z osobami online zgodnie z teorią 6 kroków (Six Degrees), w myśl której do skontaktowania się z dowolną inną osobą na Ziemi potrzebujemy jedynie 6 połączeń.

Równolegle ze stroną WWW uruchomiony został oficjalny blog 121PR, w którym opisywane są wieści ze świata WOMM – zarówno te bardziej serio (wiadomości branżowe), jak i te przynoszone pocztą pantoflową (plotki zasłyszane „na mieście” na różne tematy).

Całość zmian wizualnych dla 121PR przygotowała agencja Avrio Interactive.