Ekspertradzi.tv w sieci

przez | 08/04/2009

Grupa Mediatop odsłoniła swój najnowszy produkt – portal ekspertradzi.tv, który poszerzył tym samym ofertę Grupy o emitowanie we własnym medium realizowanych przez nią materiałów audiowizualnych – reklamujących firmy, usługi oraz produkty.

To pierwsza na taką skalę usługa wprowadzona przez prywatnego producenta, niezwiązanego w żaden sposób ze spółkami telewizyjnymi ani wydawniczymi. Do tej pory firmy trudniące się realizacją internetowych i telewizyjnych form wideo ograniczały się jedynie do ich produkcji i to wystarczało. Dziś rynek wymaga więcej.

– Klienci zlecali nam nie tylko produkcję materiałów audiowizualnych, ale także znalezienie dla nich odpowiednich pól emisyjnych w Internecie. – mówi Tomasz Pawłowski, manager Grupy Mediatop. – Podjęliśmy zatem decyzję o wprowadzeniu własnej platformy internetowej, na której emisja klipów jest usługą dodatkową, ale dla klientów Grupy całkowicie bezpłatną. – podkreśla Pawłowski. – Chcieliśmy także stworzyć własne medium i wykorzystać nasze zasoby ludzkie do produkcji filmów dziennikarskich.

– Wybór nazwy domeny nie był przypadkowy i łączy w sobie informacje o multimedialnej wersji serwisu (.tv) oraz obecności w nim ekspertów. – podkreśla Eryk Podraza, spec. ds. PR w Grupie Mediatop. – Wierzymy, że z chwilą oficjalnego startu serwisu będziemy budować nie tylko nową markę, ale przede wszystkim jakość produkcji za rozsądną cenę.

Serwis jest już dostępny w sieci i można oglądać go pod adresem ekspertradzi.tv, ale jego oficjalny start zaplanowano na drugą połowę kwietnia.

– Testujemy obecnie serwis pod kątem jego zachowania w naturalnym środowisku internetowym. – dodaje Pawłowski. – To czas na poprawki i zebranie uwag Internautów. A ci są dla nas najważniejsi, bo materiały komercyjne będą stanowiły jedynie 15 proc. całego kontentu serwisu – większość produkcji Grupy Mediatop trafia na serwisy prowadzone przez jej klientów oraz zewnętrzne strony firmowe. W poprzednim roku oraz na początku obecnego taką drogę emisji wybrali klienci dla ponad 300 klipów, które wyszły spod naszej ręki. – podkreśla Pawłowski. – To dlatego serwis wypełniony zostanie przede wszystkim relacjami z targów oraz materiałami dziennikarskimi w formule ekspert radzi, na której kształt największy wpływ będą mieli sami Internauci.