Wystartowała kampania outdoorowa internetowego biura podróży fly.pl

przez | 07/04/2009

Wraz z początkiem kwietnia pod hasłem „Rezerwuj urlop z Exim Tours na www.fly.pl!”  wystartowała kampania outdoorowa internetowego biura podróży fly.pl. Kampania pojawiła się na ponad 1000-u nośnikach reklamowych w największych miastach Polski.

Celem kampanii jest zarówno umocnienie świadomości marki jak i wypromowanie oferty najpopularniejszych kierunków wakacyjnych: Turcji, Tunezji i Egiptu, organizowanych przez Exim Tours dostępnych w internetowym biurze podróży Fly.pl. „To pierwsza nasza akcja partnerska na aż tak dużą skalę. Wyszliśmy poza Internet, aby dotrzeć do większej liczby potencjalnych klientów. Stawiamy na markowych i zaufanych partnerów. Exim Tours to sprawdzony organizator podróży, więc mamy pewność, że nasi klienci będą zadowoleni ze swojego urlopu. Kampania outdoorowa ma zachęcić do zakupu produktu Exim Tours w internetowym biurze podróży Fly.pl. Fly.pl pokazuje zawsze pełne ceny (bez ukrytych kosztów) oraz  daje możliwość sprawdzenia dostępności oferty, która aktualizowana jest w czasie rzeczywistym. ” – mówi Anna Zielińska z Fly.pl „Dodatkową korzyścią z rezerwacji podczas kampanii jest gwarancja stałej ceny, która daje pewność, że cena naszych wakacji nie ulegnie zmianie. Nie grożą nam zatem ani dopłaty związane z wahaniem kursów walut ani z dopłatami paliwowymi.” –uzupełnia.

Uzupełnieniem kampanii outdoorowej jest kampania w Internecie. Aby ułatwić poszukiwanie najlepszej oferty urlopowej i zintensyfikować działania kampanii zaprojektowana została dedykowana ofercie Exim Tours strona www.fly.pl/eximtours. Na serwisie promowana jest ‘Oferta dnia’ oraz ‘Top 5’-najlepsze polecane hotele. Dodatkowo każdy klient, który dokona rezerwacji oferty Exim Tours na www.fly.pl otrzyma torbę podróżną gratis. Kampania reklamowa potrwa do końca kwietnia.

Za kreację i zakup mediów zostały zrealizowane przez marketing Fly.pl.