Rusza konkurs Media Rodziny dla blogerów

przez | 07/04/2009

7 kwietnia 2009 r. ruszył konkurs „Czytaj Brooks’a” organizowany przez agencje e-marketingową wirtuale.pl Sp. z o. o. dla wydawnictwa Media Rodzina. W ramach działań prowadzonych przez agencję znalazły się takie techniki jak marketing szeptany i e-PR.

Do 22 maja 2009 r. blogerzy będą mogli nadsyłać swoje zgłoszenia. Dla każdego uczestnika spełniającego warunki udziału przewidziana jest nagroda gwarantowana w postaci książki oraz udział w losowaniu nagrody głównej. Dokładne informacje dostępne są na witrynie www wydawnictwa pod linkiem:

http://www.mediarodzina.com.pl/artykul/422/konkurs-dla-blogerow-czytaj-brooksa.html

Kevin Brooks jest autorem, który zanim zaczął pisać poznał najróżniejsze aspekty życia, pracując w kolejnictwie, londyńskim zoo i… krematorium. Tak jak w życiu, także i w swoich książkach chętnie przełamuje stereotypy, nie bojąc się pisać o niełatwych sprawach związanych z wkraczaniem w dorosłość, nie ucieka od trudnych problemów. Jest autorem kilku poczytnych powieści dla młodych ludzi. Mieszka w Essex, najmniejszym mieście w Anglii.

Konkurs i działania koordynuje Tomasz Dziedzic, Menadżer ds. Marketingu i PR w wirtuale.pl Sp. z o. o.