Po co Ci płatne konto?

przez | 07/04/2009

Klienci mBanku nie płacą za usługi, z których korzystają najczęściej. W kwietniu br. mBank wprowadzi kilka zmian w swojej taryfie, które nie będą miały wpływu na jego podstawową ofertę.

mBank – lider bankowości internetowej w Polsce – od zawsze mówi STOP opłatom za prowadzenie konta. Tym samym zapewnia Klientom maksimum korzyści oraz wygodę w korzystaniu z najtańszego rachunku osobistego.

Niezmiennie wyróżnikami eKONTA w mBanku pozostają:

  • bezpłatne otwarcie i prowadzenie rachunku,
  • brak opłat za przelewy wewnętrzne i zewnętrzne przez Internet,
  • bezpłatna karta do rachunku Visa Electron,
  • bezpłatny dostęp do ponad 3 500 bankomatów w kraju tj. Sieci Euronet, BZ WBK, Cash4You i eCard,
  • brak prowizji za wypłatę gotówki za granicą,
  • brak prowizji za wpłatę gotówki we wpłatomatach,
  • bezpłatne wypłaty Visa cash back,
  • darmowe hasła smsowe do potwierdzania transakcji,
  • darmowe wyciągi elektroniczne do rachunków indywidualnych i firmowych.

mBank nie stawia żadnych dodatkowych warunków, ograniczeń i nie wymaga regularnych wpłat czy operacji na rachunku i karcie.

Zmiany wprowadzone w taryfie dotyczą przede wszystkim dokumentów papierowych. Klient mBanku będzie mógł wybrać, czy chce korzystać rozwiązania płatnego czy z bezpłatnej wersji elektronicznej. Zmiany w tym zakresie obejmują:

  • podwyższenie opłaty za jednorazowe hasła papierowe do 5 PLN;
  • podwyższenie opłaty za wyciągi papierowe do kart kredytowych do 5 PLN.

Do 1 czerwca br., w ramach promocji, opłaty za papierowe hasła jednorazowe oraz wyciągi papierowe pozostaną bez zmian. mBank będzie aktywnie przypominać Klientom o zmianach, które wchodzą w życie od czerwca.

Kolejne zmiany dotyczą opłat za przelewy z rachunku eMAX plus:

  • obniżenie opłaty za przelew awaryjny przez Internet na konto inne niż w mBanku do 5 zł:
  • podwyższenie opłaty za przelew awaryjny w ramach mBanku przez mLinię do 10 zł.

Dodatkowo mBank wprowadza do swojej stałej oferty darmowe wypłaty Visa cash back. Szczegółowe informacje znajdują się w aktualnej Taryfie Prowizji i Opłat.

Główne zmiany w taryfie dotyczą usług, z których Klienci mogą korzystać również bezpłatnie. Obecnie blisko 1,4 mln Klientów do zatwierdzania transakcji używa bezpłatnych, bezpieczniejszych i wygodnych haseł SMS. Będziemy promować ten rodzaj zabezpieczenia transakcji wśród pozostałych Klientów i zachęcać ich do zmiany przyzwyczajeń. – mówi Tomasz Czudowski, Dyrektor Marketingu mBanku. Decyzja o rezygnacji z dokumentów papierowych jest również przyjazna środowisku. Od kwietnia będziemy aktywnie promować wśród naszych Klientów postawy i działania ekologiczne. – dodaje Tomasz Czudowski.