Nowa odsłona serwisu poradnikzdrowie.pl

przez | 07/04/2009

Po ponad 2 latach funkcjonowania, poradnikzdrowie.pl znajduje się w czołówce najpopularniejszych serwisów zdrowotnych w Polsce. Korzysta z niego 850 tysięcy użytkowników miesięcznie. Ponad 11 tysięcy internautów otrzymuje cotygodniowy newsletter.

„Dzięki stałemu monitoringowi serwisu wiemy, czego oczekują od nas użytkownicy, co ich interesuje i na co należy położyć nacisk, by zatrzymać internautów na naszych stronach jak najdłużej. Taki był cel zmian – przyciągnąć nowych odbiorców, ale też zatrzymać jak najdłużej – nowych i tych, którzy znają nas bardzo dobrze” – powiedziała Anna Zaborska, redaktor naczelna serwisu.

W nowej wersji główne działy serwisu są bardziej czytelne. Przejrzysta i prosta nawigacja umożliwia szybkie dotarcie do poszukiwanych informacji. Teksty są urozmaicone narzędziami związanymi z danym tematem, np. ćwiczeniami, dietami, badaniami, testami czy kalkulatorami, co tworzy atrakcyjny i dostępny w jednym miejscu pakiet. Użytkownicy mogą korzystać z forum, prowadzić blogi i komentować artykuły. Niebawem swoje blogi będą również zakładali lekarze.

Jednym z atutów portalu są eksperci. Portal współpracuje z 33 lekarzami różnych specjalności, m.in. internistą, stomatologiem, neurologiem, dermatologiem, którzy odpowiadają na pytania internautów. Do tej pory udzielili ponad 45 tysięcy bezpłatnych porad.

Poradnikzdrowie.pl będzie promowany w wyszukiwarce Google, w serwisach MURATORA S.A., m.in. muratordom.pl, jestem.pl, wymarzonyogrod.pl, se.pl i dlarodzinki.pl oraz w miesięcznikach „Zdrowie” i „M jak mama”. Promocję zaplanował Dział Marketingu Pism Kobiecych i Internetu MURATORA S.A.

Bogaty kontent i poradnikowy charakter serwisu dają możliwości oferowania różnorodnych form reklamowych, dopasowanych do specyfiki klientów. IDMnet, który zajmuje się sprzedażą powierzchni reklamowej serwisów MURATORA S.A., w związku z uruchomieniem nowej wersji poradnikzdrowie.pl, wprowadził do oferty nowe narzędzia reklamowe, m.in. film reklamowy.