Neapolitana w PIZZA HUT – na wiosnę po włosku

Pizza Hut, sieć restauracji casual dininng, wprowadza do menu przedsmak lata i wakacji – tradycyjne włoskie pizze na cienkim, chrupiącym cieście Neapolitana. Pizza Neapolitana oferowana jest w siedmiu nowych kompozycjach smakowych, doskonale uzupełniających bogatą i różnorodną ofertę restauracji.

Pizzę Neapoliatana wyróżnia delikatne, wyjątkowo cienkie i chrupiące ciasto. To oferta dla wszystkich tych, którzy cenią sobie smak tradycyjnej włoskiej pizzy.

W karcie znalazła się m.in. szczególnie polecana Prosciutto e rucola,  z szynką prosciutto i czarnymi oliwkami udekorowana listkami świeżej rukoli – prosta, wykwintna, świetnie skomponowana. Nie zabrakło także propozycji dla wegetarian, jak choćby Spinacci e tomato z delikatnym sosem Alfredo, serem lazur i szpinakiem. Wielbicieli ryb zainteresować może np. pizza Salmone, w której wyrazisty smak wędzonego łososia stonowany jest smakiem łagodnego kremowego serka.

„Odkrywanie nowych smaków to prawdziwa, kulinarna przygoda. My czynimy to zawsze z pasją, do czego zachęcamy także naszych Gości. Dlatego nie tylko oferujemy pizze Neapolitana w kilku nowych kompozycjach smakowych, ale proponujemy również wypróbowanie nowego ciasta w zestawieniu z dotychczas serwowanymi w Pizza Hut dodatkami.” – mówi Izabela Winsztal, Brand Manager Pizza Hut.

Warto zwrócić uwagę, że w nowej karcie wybranym daniom towarzyszy także sugestia doboru wina, które najpełniej podkreślać będzie smak potrawy.

Także w przypadku pizzy Neapolitana polecane są wina: włoskie Bel Colle Bianco – delikatne, o kwiatowym aromacie, doskonałe do pizzy z dodatkiem ryb i warzyw oraz Bel Colle Rosso – półwytrawne, z nutami czerwonych owoców, idealne do włoskiej pizzy z dodatkiem wędlin.

Wszystkie pizze Neapolitana oferowane są w jednej cenie – 21 zł.

Obok lekkiej, chrupiącej pizzy Neapolitana restauracje Pizza Hut serwują obecnie także Pan Pizzę, która stała się już ikoną marki, o cieście puszystym w środku i chrupiącym na zewnątrz, oraz tradycyjną pizzę Classica .

Wprowadzenie pizzy Neapolitana do menu Pizza Hut komunikowane jest w restauracjach sieci oraz na stronie internetowej www.pizzahut.pl.

Autorem kreacji materiałów POS jest agencja Red8 Communications.

Serwis www Pizza Hut przygotowany został przez agencję Genero.