Argonauci na fali

przez | 07/04/2009

Agencja interaktywna Argonauts, działająca w ramach holdingu Grey Group, zdobyła główną nagrodę na piątkowym konkursie Kreatury za projekt rewolucja.tp.pl dla Telekomunikacji Polskiej.

To nie wszystko – Argonauci są w trakcie zmian personalnych i strategicznych, które zmierzają do budowy jednej z wiodących agencji interaktywnych w Polsce.

Projekt dla Telekomunikacji Polskiej zwyciężył w kategorii web design, co oznacza, że został uznany za najlepszą kreację konkursu.

– To jedna z najbardziej zaawansowanych technologicznie realizacji, dopracowana w każdym szczególe, z bardzo dobrą kreacją – opowiada Jacek Greber, group account director w Argonauts – To już druga nagroda w ciągu ostatnich miesięcy. W grudniu tamtego roku zajęliśmy pierwsze miejsce na Webstar Festival za kampanię dla Heinekena – dodaje.

Argonauci są w trakcie intensywnych zmian. Doszło do nowego podziału kompetencji, pojawili się nowi specjaliści. Jacek Gerber został właśnie awansowany na stanowisko group account directora i zastąpił Michała Lewandowskiego, który postanowił zająć się własnym biznesem. Do zespołu dołączyła Malwina Żurek, która objęła stanowisko group account managera – jej najważniejszym klientem jest Heineken. Malwina od 5 lat jest związana z branżą interaktywną. Pracowała na rzecz takich marek jak Nestle, Reebok, czy Reckitt-Benckiser.

Wszystkie działania mają na celu budowę agencji, która z jednej strony niezależnie zdobędzie pozycję wiodącej agencji interaktywnej na polskim rynku, z drugiej, jeszcze silniej i pełniej uzupełni kompetencje zintegrowanej grupy komunikacyjnej jaką jest Grey Group.