Tytuły Axel Springer Polska eksponowane na stacjach BP

Wydawnictwo Axel Springer Polska podpisało umowę na promocję swoich tytułów prasowych w sieci stacji benzynowych BP. Tytuły wydawcy eksponowane są na 204 stacjach koncernu paliwowego w całej Polsce.

Do promocji wykorzystano nowoczesne stojaki z logo Auto Świata. Na stacjach promowane są wszystkie tytuły motoryzacyjne wydawcy – Auto Świat, Auto Świat 4×4, Auto Świat Poradnik i Auto Świat Extra – ale także FAKT, DZIENNIK, Przegląd Sportowy, Newsweek i Forbes.

Dzięki współpracy z siecią BP Axel Springer Polska poszerza zasięg promocji swoich tytułów na stacjach benzynowych. Od kilku miesięcy wydawca korzysta także z ekspozycji dzienników i czasopism na 248 stacjach sieci Shell w całej Polsce. Formą promocji prasy na stacjach koncernu są – podobnie jak na stacjach BP – stojaki z logo Strefy Auto Świata.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu