Euro Bank S.A. nowym klientem mailPro

Do grona klientów mailPro, firmy zajmującej się od kilku lat e-mail marketingiem, dołączył Euro Bank S.A.

„Instytucje finansowe to najbardziej wymagający klienci, zwłaszcza jeżeli chodzi o kwestie bezpieczeństwa, dlatego bardzo cieszy nas fakt, że jesteśmy w ich oczach firmą godną zaufania.” – mówi Marzena Ablewska-Lech, account manager mailPro.

Z roku na rok rosną budżety przeznaczane na reklamę internetową. E-mail marketing jako jedna z najskuteczniejszych, a jednocześnie najtańszych form reklamy w internecie, zyskuje sobie coraz większe grono zwolenników.

„Podczas gdy konkurencja zajmuje się wprowadzaniem nowych, wymyślnych opcji w systemach, w mailPro skupiamy się na kompleksowej obsłudze w zakresie e-mail marketingu dużych klientów. Zajmujemy się całością kampanii od stworzenia kreacji i tekstów, aż po wysyłkę i przygotowanie raportów z kampanii. Bierzemy na siebie całą odpowiedzialność za skuteczność naszych działań, a naszych klientów interesują tylko wyniki.” – powiedział Tomasz Białko, brand manager mailPro.

mailPro kładzie duży nacisk na profesjonalną obsługę klienta i bezpieczeństwo przetwarzanych danych. Takie podejście sprawia, że w gronie klientów mailPro znajdują się już takie marki, jak KLER S.A., Mercor S.A., czy Narodowe Centrum Kultury.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu