Kolejna realizacja OS3 dla ING Banku Śląskiego

przez | 03/04/2009

Połączone siły ING Banku Śląskiego i agencji interaktywnej OS3 multimedia zaowocowały projektem www.zblizeniowa.pl, kolejnej realizacji dla banku, z którym agencja współpracuje od 5 lat.

Przygotowany przez OS3 serwis www.zblizeniowa.pl został poświęcony zbliżeniowej karcie Maestro wydawanej do konta osobistego w ING Banku Śląskim. Już w ciągu kilku pierwszych dni od otwarcia osiągnął on wysoki stopień konwersji użytkowników: 47 tysięcy osób weszło na formularz zakładania konta, w tym prawie 10,5 tysiąca ze strony www.zblizeniowa.pl oraz jej podstron. Takie efekty były możliwe m.in. dzięki dokładnej analizie grupy docelowej, rozpoznaniu jej potrzeb i zaproponowaniu optymalnych rozwiązań, które poprzez wzbudzanie emocji klientów oraz wyraźnie komunikowane call2action, mają prowadzić do decyzji o złożeniu zamówienia na kartę.

Zblizeniowa.pl to czytelny i intuicyjny serwis, w którym użytkownik ma szybki dostęp do najważniejszych informacji. Ciekawym rozwiązaniem jest Chatterbot, którego zadaniem jest dostarczenie informacji i odpowiadanie na pytania zainteresowanych.

Z kolei sekwencje wideo, odpowiadające za wizerunkową część serwisu, mają na celu wzbudzenie pozytywnych emocji u odbiorcy. Kreacja w postaci pomocnej dłoni nazwanej Edwardem, dodatkowo podkreśla zalety karty zbliżeniowej.

„Ręka kojarzy nam się z działaniami finansowymi – dłonią wprowadzamy kod pin, dłonią podajemy kartę, dłońmi płacimy i wyjmujemy pieniądze z portfela. Karta zbliżeniowa w pewnym stopniu ma wyręczyć nasze dłonie. Dzięki niej nie musimy szukać drobnych, nie musimy wstukiwać kodu pin. Ponadto wizualizacja karty zbliżeniowej zawiera odcisk linii papilarnych, co dodatkowo wzbudza skojarzenia z ludzką dłonią” – tłumaczy Michał Kobierzewski, dyrektor kreatywny OS3 multimedia.