Bluerank realizuje europejską strategię SEO dla marki Mascus

Mascus, światowa giełda maszyn online, oferująca m.in. maszyny rolnicze, samochody ciężarowe, maszyny budowlane… podjęła współpracę z agencją Bluerank, w zakresie działań search engine optimization, realizowanych dla europejskiej centrali firmy Mascus w Helsinkach.

Bluerank projektuje strategię SEO marki Mascus i konsultuje jej wdrożenia w poszczególnych krajach Europy. W ramach współpracy, agencja optymalizuje także, pod kątem wymogów wyszukiwarek internetowych, wybrane portale ogłoszeniowe firmy Mascus na całym świecie i aplikację, na których one bazują, a także rekrutuje agencje SEO, którym powierza pozycjonowanie serwisów ogłoszeniowych Mascus, działających w krajach skandynawskich.

Mascus to kolejny klient Bluerank wywodzący się z ICMA, światowego stowarzyszenia wydawców ogłoszeniowych. Agencja specjalizuje się w tym sektorze rynku, planując i realizując dla jego podmiotów działania SEO w skali globalnej.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu