Saatchi & Saatchi EMEA wzmacnia zespół kreacji cyfrowych, zatrudniając Marca Huijbregtsa, Roba Pottsa i Andy’ego Jexa

przez | 02/04/2009

Marc Huijbregts dołączy do zespołu Saatchi & Saatchi w regionie EMEA jako nowy Dyrektor ds. mediów cyfrowych, który będzie współpracować z Międzynarodowym Dyrektorem ds. mediów cyfrowych, Tomem Eslingerem.

Nowym nabytkiem londyńskiego zespołu Saatchi & Saatchi jest Marc Huijbregts, który przechodzi do niego z holenderskiej agencji Agency.com, w której pełnił przez dwa lata obowiązki Dyrektora Zarządzającego. 10 lat wcześniej, pracował dla agencji Clockwork, w której zajmował m.in. stanowisko Dyrektora ds. usług internetowych.

Simon Francis, prezes Saatchi & Saatchi w regionie EMEA, powiedział: “Bardzo cieszymy się, że Marc dołączy do rodziny Saatchi & Saatchi. Jego nominacja podniesie atrakcyjność naszej cyfrowej oferty w regionie. Dzięki niemu, będziemy mogli opracowywać zintegrowane rozwiązania dla zintegrowanych klientów, z myślą o zintegrowanych konsumentach.”

Oprócz Huijbregtsa, w londyńskim oddziale  Saatchi & Saatchi rozpocznie pracę nowy kreatywny zespół – Rob Potts (copywriter) i Andy Jex (art director), którzy będą pełnić obowiązki zastępców Kreatywnych Partnerów Kate Stanners i Paula Silburna.

Potts i Jex, którzy obejmą stanowiska dyrektorów kreatywnych, rozpoczną pracę w Saatchi & Saatchi w kwietniu tego roku. W londyńskiej agencji Mother, w której pracowali przez 5 lat, przygotowali w zeszłym roku głośne kampanie dla marek Stella Artois oraz Pot Noodle, w której spotach wystąpili walijscy górnicy. Duet ma także na swoim koncie uhonorowane nagrodami reklamy dla magazynu Zoo.

Przed rozpoczęciem pracy w agencji Mother, Potts i Jex byli przez 5 lat związani z agencją Falkon London, gdzie dwukrotnie zdobyli Żółte Ołówki w konkursie D&AD ( kampanie BBC Radio 1Xtra i Sony Walkman). Rob i Andy mają na swoim koncie nagrody za kampanie dla Supernoodles, Xfm, Walkers, Nando i koncernu Timex. Po przejściu do Saatchi & Saatchi, Potts i Jex będą pracować dla Cadbury i innych marek.

“Rob i Andy są dla nas niezwykle cennym nabytkiem. Bardzo chciałem współpracować z nimi od kilku lat, bo jestem pod wrażeniem ich innowacyjnego stylu myślenia, wszechstronności i uwagi, jaką przywiązują do szczegółów” – powiedział Silburn.