Nowy Zoho Chat 2.0. obsługuje Yahoo!, Google, MSN, AIM, ICQ oraz sieci IM bazujące na protokole Jabber

przez | 02/04/2009

W dniu dzisiejszym Zoho opublikował Zoho Chat 2.0. najnowszą wersję komunikatora online. Dzięki zastosowaniu rozwiązania multi-protocol, Zoho Chat 2.0. dostępny na stronie www.biznespakiet.pl umożliwia czatowanie z użytkownikami Yahoo!, Google, MSN, AIM, ICQ oraz sieci IM bazujących na protokole Jabber.

„Chat to ważny system komunikacji, który uzupełnia pakiet aplikacji biurowych i biznesowych, jest to narzędzie, które łączy ze sobą różne aplikacje Zoho.” mówi Raju Vegesna, Promotor Technologii Zoho. „Dzięki zastosowaniu rozwiązania multi-protocol użytkownicy Zoho Chat 2.0. mogą chatować z użytkownikami innych sieci IM i kontynuować konwersację bez względu na to, z jakiej aplikacji Zoho korzystają. Istnieje wiele rozwiązań IM, które umożliwiają chat z użytkownikami innych sieci IM. Unikalność rozwiązania Zoho Chat 2.0. polega na tym, że łączy on wszystkie aplikacje Zoho, czyniąc komunikowanie częścią przepływu pracy (workflow) oraz podnosi wydajność pracy.”

Powszechność Zoho Chat 2.0

Najnowsza wersja Zoho Chat umożliwia użytkownikom automatyczne logowanie do Yahoo!, Google, MSN, AIM, ICQ oraz sieci IM bazujących na protokole Jabber i czatowanie z ich użytkownikami. Zoho Chat 2.0. jest zintegrowany z Zoho Spotkanie, dzięki czemu jedno kliknięcie wystarczy, aby rozpocząć spotkanie i udostępnić swój komputer użytkownikom innych sieci IM. Chat 2.0. zapewnia też możliwość wysyłania plików innym użytkownikom Zoho.

Poza rozwiązaniem multi-protocol Zoho Chat zapewnia:

  • Integrację ze wszystkimi produktami pakietu Zoho, umożliwiającą użytkownikom chatowanie z dowolnej aplikacji Zoho;
  • Integrację z Zoho Spotkanie pozwalającą na natychmiastowe udostępnianie Twojego komputera użytkownikom sieci IM, wystarczy jedno kliknięcie;
  • Historię chatu zapewniającą możliwość przeszukiwania całej historii w dowolnym czasie jak i sprawdzenie transkrypcji rozmów ze wszystkimi użytkownikami;
  • Opcję osadzania chatu na Twojej stronie internetowej/blogu i komunikowanie się na żywo z osobami odwiedzającymi stronę
  • Wysyłanie plików do innych użytkowników Zoho poprzez chat
  • Sekcję feeds pozwalającą Ci przeglądać powiadomienia takie jak wiadomości offline, wiadomości o udostępnieniu dokumentów itp.
  • Kalendarz zintegrowany z chatem wyświetlający zaplanowane wydarzenia i pozwalający na dodawanie nowych wydarzeń bezpośrednio z Zoho Chat
  • Powiadomienia audio o nowej wiadomości dostępne teraz w zakładkach inicjujących
  • Tło dla Zoho Chat do wyboru z wbudowanych szablonów lub obrazów dostosowanych
  • Audio powiadomienia innych użytkowników sieci IM o statusie chatu

Aby uzyskać więcej informacji o Zoho zapraszamy na stronę internetową www.biznespakiet.pl.