Jubileuszowa Gala Polskiego Centrum Marketingowego

przez | 02/04/2009

W piątek 27 marca b.r. w warszawskim teatrze Roma odbyła się uroczysta Gala zorganizowana przez Polskie Centrum Marketingowe, wiodącego dostawcę usług z zakresu marketingu relacyjnego, z okazji 15-lecia istnienia spółki. W spotkaniu wzięło udział ponad 900 gości, a sama Gala była okazją do ogłoszenia kontynuacji Projektu Przyjaciele Klienta.

W Gali w Teatrze Roma uczestniczyli klienci, partnerzy, przedstawiciele mediów i świata biznesu oraz pracownicy Polskiego Centrum Marketingowego. Uroczystość rozpoczęła się od projekcji filmu podsumowującego 15 lat działalności PCM, po którym głos zabrał prezes spółki – Jan Załęcki – przypominając pierwsze lata działalności PCM: „Choć początki nie były łatwe, wymagały trudnych decyzji oraz wyjątkowo dużej determinacji, to jednak jasno określona wizja i konsekwencja w działaniu całego Zespołu doprowadziły do sukcesu firmy”. Zdaniem prezesa, największym sukcesem PCM jest to, że poprzez dostarczanie najnowocześniejszych rozwiązań z zakresu marketingu relacyjnego, może brać czynny udział w rozwoju wielu znakomitych firm.  O współpracy z PCM opowiadali również byli i obecni pracownicy spółki oraz klienci. Wiceprezes Wydawnictwa Wiedza i Praktyka, Pan Witold Olejnik, powiedział, że „PCM uczestniczył w powstaniu kilku firm. Wydawnictwo Wiedza i Praktyka jest jedną z nich”.

Gala była również okazją do ogłoszenia kontynuacji inicjatywy Przyjaciele Klienta, projektu mającego na celu stworzenie społeczności osób i firm zainteresowanych marketingiem relacji oraz propagowaniem najwyższych standardów obsługi klienta.  Prezes Załęcki ujawnił, iż strategicznym partnerem projektu będzie prestiżowa uczelnia – Wyższa Szkoła Biznesu National Louis University w Nowym Sączu. Założyciel i Prezydent szkoły, dr Grzegorz Pawłowski, wspólnie z Prezesem Janem Załęckim złożyli w trakcie spotkania uroczyste podpisy na liście intencyjnym. Dr Pawłowski podsumował, że ”Najlepsze firmy, w tym świecie do którego dążymy, tworzą przymierza z najlepszymi uczelniami.”

Po części oficjalnej rozpoczęła się charytatywna aukcja obrazów wykonanych przez uczestników zajęć Katolickiego Ośrodka dla Osób Specjalnej Troski. Aukcję poprowadził Tomasz Kammel, a licytowane obrazy, dzięki hojności osób obecnych na Gali, sprzedano za kwotę ponad 11 tysięcy zł. PCM, rozumiejąc potrzeby Ośrodka, z którym współpracuje już 7 lat, przeznaczył dodatkowo 4 tysiące zł na bieżące potrzeby organizacji. Po aukcji odbył się jubileuszowy bankiet, po którym goście mieli okazję obejrzeć najsłynniejsze przedstawienie Andrew Lloyd Webera „Upiór w Operze” w wykonaniu teatru muzycznego Roma.