„Fachowiec od tyłu – POSTERISAN® na hemoroidy” pod takim hasłem ruszyła ogólnopolska kampania outdoorowa leku na hemoroidy Posterisan®

Tradycyjne megaplakaty oraz wielkoformatowe winyle pojawią się we wszystkich dużych miastach w okresie od 1 do 30 kwietnia 2009 r.

Oryginalna i nieco kontrowersyjna kreacja prezentuje „Fachowca od tyłu”. W warstwie tekstowej to nawiązanie do leku Posterisan® jako fachowca od leczenia choroby hemoroidalnej. Reklama jest kolejną próbą podejścia do wstydliwego tematu w sposób dowcipny i otwarty. Nieco „zadziorny”  przekaz ma na celu wzbudzenie emocji wokół marki i wzrost jej spontanicznej znajomości.

Kampania zewnętrzna wsparta jest równoległymi działaniami reklamowymi w Internecie na portalach o tematyce zdrowotnej. Szeroki wachlarz form reklamowych kieruje pacjenta na dedykowaną witrynę www.hemoroidy.info.pl . Portal zawiera szczegółowe informacje o chorobie oraz umożliwia zamówienie bezpłatnego poradnika dla osób cierpiących na hemoroidy.

Posterisan® to unikalny lek na hemoroidy łączący aktywną terapię z profilaktyką. Występuje w postaci maści (tuba 25g) i czopków (opakowanie 10 szt.).

Posterisan® stosuje się w chorobie hemoroidalnej i związanych z nią dolegliwościach jak świąd odbytu, egzemy, szczeliny i pęknięcia okołoodbytnicze.

Podmiot odpowiedzialny i wytwórca: Dr. Kade Pharmazeutische Fabrik GmbH.

Wyłączny przedstawiciel w Polsce: Kadefarm Sp. z o.o.
Świadectwo Rejestracji:(maść) MZ nr R/1406, (czopki) MZ nr R/1405.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu