Nowy dyrektor sprzedaży Novem

Paweł Lebiedziński od pierwszego kwietnia obejmuje stanowisko Dyrektora Sprzedaży w Novem. Paweł Lebiedziński do Novem przeszedł z Media Contacts sp. z o.o., gdzie jako Media Manager kierował zespołem odpowiedzialnym za prowadzenie internetowych kampanii reklamowych takich marek jak: Citibank, mBank, Nordea Bank, Reckitt Benckiser, Coty Polska. Wcześniej pracował również w portalu Gazeta.pl, w którym odpowiadał za kontakty z domami mediowymi, a także w branży szkoleń B2B, kierując Działem Szkoleń i Konferencji Finansowych firmy KDK Info.

Novem to jeden z liderów performance marketingu – stosunkowo nowej dziedziny, która od lat szybko rozwija się w USA i Europie Zachodniej, a teraz odnosi coraz większe sukcesy w Polsce. W 2008 roku firma obsługiwała blisko 100 klientów – czterokrotnie więcej niż w 2007. W tym roku prognozuje podwojenie przychodów. Dla swoich klientów Novem realizuje internetowe kampanie reklamowe, wykorzystując w tym celu sieć kilkudziesięciu tysięcy witryn internetowych. Istotą takich kampanii jest to, że klient płaci wyłącznie za efekty, czyli wykonanie przez internautę określonych akcji, jak pozostawienie danych, umówienie się z konsultantem, zamówienie newslettera czy zakup produktu.

Paweł Lebiedziński podjął decyzję o pracy dla Novem ponieważ, jak przyznaje, ten model biznesowy od dawna go fascynuje.

„Gwarancją sukcesu działań marketingowych jest pełna identyfikacja z celem klienta. Uwieńczeniem tej idei jest sytuacja, kiedy klient płaci wyłącznie za uzyskanie oczekiwanego rezultatu.  Marketing afiliacyjny wychodzi naprzeciw potrzebom klientów, którzy bardziej niż kiedykolwiek  oczekują wymiernych sukcesów” – mówi Lebiedziński.

Novem współpracuje ze swoimi klientami na każdym etapie programu partnerskiego, Między innymi przygotowuje wszystkie konieczne formy reklamowe (linki tekstowe, malingi, reklamy typu display), dobiera odpowiednich do danego programu wydawców i monitoruje, jak efektywnie ich witryny generują pożądane akcje internautów, a także zapewnia ciągłą optymalizację kampanii pod tym kątem.

W portfolio Novem znajdują się między innymi: Millenium Bank, Cetelem Bank, Multibank, Volkswagen Bank, Commercial Union, Orange, Netia, Alma, Ceneo, Murator, Agora, Bauer Weltbild Media, Puls Biznesu, Home.pl, PWN.pl.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu