Artefakt poprowadzi kampanie SEM dla Ecco Holiday

przez | 01/04/2009

Artefakt, jedna z największych w Polsce agencji zajmujących się marketingiem w wyszukiwarkach internetowych, podpisała umowę z Ecco Holiday, liczącym się na rynku organizatorem wycieczek. Współpraca dotyczy obsługi kampanii reklamowych w wyszukiwarkach (SEM).

Artefakt będzie zarządzał kampanią linków sponsorowanych w programie Google Adwords. Jest to serwis reklamowy Google sprzedający linki reklamowe wyświetlane jako reklamy w wynikach wyszukiwania oraz kierowane kontekstowo reklamy na stronach sieci partnerskiej. O doświadczeniu i profesjonalizmie Artefaktu w tego typu działaniach świadczy zdobyty certyfikat Google Advertising Professional.

Współpraca z firmą Artefakt ma na celu zwiększenie sprzedaży naszej oferty turystycznej poprzez dotarcie do użytkowników Internetu. – mówi Aleksandra Olechnowicz, Marketing & PR Director w Ecco Holiday. – Efektem dotychczasowej pracy Artefakt na rzecz Ecco Holiday jest zwiększenie ilości rezerwacji dokonywanych przez stronę www. Jesteśmy bardzo zadowoleni ze współpracy z firmą Artefakt.

Cieszymy się, że udało nam się pozyskać kolejnego dużego klienta na obsługę kampanii Adwords, który dołączy do naszej bogatej bazy ponad 300 polskich i zagranicznych klientów. Dotychczas, większość naszych zleceniodawców w tym obszarze stanowiły firmy z sektora małych i średnich przedsiębiorstw. Dowodzi to coraz większego zaufania do naszej firmy. – powiedział Błażej Miernikiewicz, prezes zarządu Artefakt Sp. z o.o.