„Wszelkie prawa zastrzeżone”. Nowa kampania wizerunkowa marki Żywiec

przez | 01/04/2009

1 kwietnia br. startuje najnowsza kampania wizerunkowa marki Żywiec. Składa się na nią ogólnopolska kampania outdoorowa oraz nowy spot reklamowy. Nowa, wiosenna odsłona kampanii wizerunkowej marki Żywiec oparta jest na koncepcie niezmienności piwa Żywiec w obliczu zmieniającego się świata.

To, co w marce pozostaje stałe, to jej fundament – niezmienna, najwyższa jakość piwa. Jedynie Żywiec ma prawo powiedzieć o sobie: „Jedno od lat to samo źródło wody, jedno, niezmienne miejsce produkcji i jeden browar”. Te właśnie wartości mocno wyróżniają markę na rynku piwa w Polsce. Cztery hasła – „Jeden Browar.”, „Jedno Źródło.”, „Jedno Miejsce.”, „Wszelkie prawa zastrzeżone.” – pojawią się jako główny przekaz outdoorowej kampanii wizerunkowej.

Działania wizerunkowe marka Żywiec rozpocznie na nośnikach outdoorowych. Obejmą one swoim zasięgiem 10 polskich miast: Bydgoszcz, Gdańsk, Katowice, Kraków, Lublin, Łódź, Poznań, Szczecin, Warszawę oraz Wrocław. Billboardy z reklamami marki Żywiec pojawią się na nośnikach systemowych i wielkoformatowych. Kampania outdoorowa potrwa do końca kwietnia b.r. Zaplanował ją i zakupił dom mediowy Media Concept, a kreację przygotowała agencja Just.

Drugim elementem kampanii marki Żywiec będzie komunikacja telewizyjna, która ruszy tuż przed długim majowym weekendem. Najnowszy spot prezentowany będzie w ogólnopolskich i tematycznych stacjach telewizyjnych oraz w Internecie.