Warzywny debiut FRoSTY

przez | 31/03/2009

FRoSTA, producent mrożonek, debiutuje w segmencie mrożonych warzyw i wprowadza na rynek 15 nowych produktów – warzyw mono, zup i mieszanek warzywnych. Lista produktów zawiera wszystkie bestsellery z kategorii warzyw, zup i mieszanek warzywnych, m.in. Marchewkę kostkę, Zupę wiosenną czy Włoszczyznę w paskach.

Dla całej linii Agencja reklamowa Papagayo stworzyła eleganckie opakowania, w nowoczesnej szacie graficznej, które mają podkreślać wysoką jakość produktów i odróżniać je od wyrobów konkurencji. Zadbano przede wszystkim o profesjonalne zdjęcia warzyw. Na froncie opakowania znaleźć można także trzy ważne informacje: źródłem jakich witamin i składników mineralnych jest dany produkt, że warzywa pochodzą wyłącznie od polskich dostawców oraz że z tyłu opakowania znaleźć można dwa inspirujące przepisy z wykorzystaniem produktu.

„Wierzymy w sukces naszych warzyw, bo wierzymy w siłę marki FRoSTA. Mamy nadzieję, że konsumenci chętnie skorzystają z oferowanej przez nas alternatywy i sięgną po znane produkty, sygnowane znaną im marką, gwarantującą wysoką jakość” – mówi dyrektor generalny firmy, Adam Basałaj.