Lirene powierzyła swój budżet strategii w Internecie agencji interaktywnej OS3 multimedia

przez | 31/03/2009

Pierwszym z zaplanowanych przez OS3 multimedia działań strategicznych będzie serwis wizerunkowy z elementami społeczności. Agencja, w ramach długofalowej współpracy, odpowiadać będzie m.in. za komunikację z użytkowniczkami i za budowanie ich lojalności. Stała, różnorodna i angażująca forma komunikacji  z konsumentkami Lirene pozwoli zarówno dokładnie rozpoznać ich potrzeby z zakresu kosmetyków, jak również opinie i sugestie dotyczące funkcjonalności strony www.

Spójną częścią kampanii komunikacji jest rozpoczęta już kampania prasowa pod hasłem „Lirene. Znamy się”, które docelowo ma stać się motywem przewodnim marki w sieci.

Kobiety coraz częściej szukają kosmetyków„dla siebie” i oczekują od nich bardzo wiele. Już nie wystarczy, aby krem tylko nawilżał lub odżywiał. Teraz ma on też być dopasowany do ich cyklu hormonalnego, sposobu życia, a nawet bycia.

Dlatego Lirene będzie tworzone nie tylko dla kobiet, ale i przez kobiety, które poprzez swoje opinie, pytania i wymianę poglądów staną się współtwórczyniami kosmetyków tej linii.