Bony turystyczne – idealne narzędzie promocji

przez | 31/03/2009

Wolny rynek rządzi się swoimi prawami. Konkurencja w każdej praktycznie branży jest ogromna. Przedsiębiorcy muszą wciąż współzawodniczyć, na bieżąco monitorować biznes i wprowadzać coraz to bardziej innowacyjne narzędzia w swojej firmie.

Pomysłem prostym i niedrogim, proponowanym przez Internetowe Biuro Podróży Tourispol (www.tourispol.com). Jednocześnie bardzo skutecznym i dającym możliwość wyróżnienia się wśród konkurentów, mogą być bony turystyczne.
Dają one bardzo szeroki wachlarz możliwości. To świetne narzędzie dla działu marketingu, handlowego oraz zasobów ludzkich przedsiębiorstw, dbających o swój wewnętrzny i zewnętrzny PR . Niekwestionowaną przewagę stanowi fakt , że to zleceniodawca decyduje o tym jaką kwotę chce przeznaczyć na vouchery, gdyż mogą one stanowić tylko zniżkę, w odpowiedniej, uzgodnionej wysokości, bądź równowartość konkretnej imprezy turystycznej.

W działach marketingu wykorzystanie bonów jest największe i zależy tylko i wyłącznie od pomysłowości specjalistów tam pracujących. Idealnym miejscem będą wszelkie akcje promocyjne, konkursy i eventy. O ileż milej czujemy się gdy dostaniemy coś w zamian, o ile atrakcyjniej postrzegamy miejsce i usługodawcę, który wręczył nam jakiś gratis? Odpowiedź jest bardzo prosta, a przykładem może być zwyczajne wyjście do restauracji. Czyż nie chętniej skorzystamy ponownie ze świadczonej usługi w miejscu, w którym do rachunku dołączony będzie mały prezent dla nas , na przykład bon? Zdecydowanie chętniej, poczujemy się dowartościowani i należycie obsłużeni, w zamian nie tylko powrócimy ale także polecimy miejsce swoim znajomym.

Tego typu działania łączą się bezpośrednio ze wsparciem sprzedaży w bardzo prosty i niskobudżetowy sposób. Doskonale wiemy jak ważnym elementem dla rozwoju i utrzymania oczekiwanego poziomu sprzedaży jest dbanie o naszych partnerów biznesowych, o stałych , strategicznych klientów będących faktycznie filarem firmy. To kolejna sposobność do wykorzystania bonu, jako prezent, który z pewnością wpłynie na podwyższenie zadowolenia naszych klientów i utrzymanie długofalowej współpracy.

Co natomiast jest siłą napędową przedsiębiorstw? Profesjonalny, zgrany i lojalny zespół. Aby wyrobić sobie szacunek u pracownika i pozyskać oddanie Zarząd , dział HR- u oraz PR- u obok standardowych działań, powinny dysponować także dodatkowymi narzędziami motywacyjnymi. Ponownie pojawić się tu może temat bonu, który idealnie sprawdzi się i pomoże zmotywować naszą kadrę. Mogą to być prezenty rozdawane z okazji świąt, rocznic firmy ale także jako nagroda dla osób wykazujących największe zaangażowanie i skuteczność w pracy.

Jedną z firm na rynku polskim, która skorzystała i skutecznie wykorzystuje siłę i możliwości bonów turystycznych jest PressitOn Polska. Przedsiębiorstwo korzysta z voucherów www.tourispol.com . Biuro posiada bardzo atrakcyjną i szeroką ofertę znanych i szanowanych przewoźników. Znajdziemy tutaj zarówno propozycje wczasów indywidualnych oraz zorganizowanych, w Polsce jak i za granicą . Dla klientów mających oryginalne pomysły na spędzenie wolnego czasu ciekawym kierunkiem będą propozycje wyjazdów do krajów egzotycznych. Różnorodność i rozpiętość oferty nie wzbudza zastrzeżeń, dokładając profesjonalną, miłą i precyzyjną obsługę pracowników Tourispolu, każdy klient realizujący bon będzie usatysfakcjonowany wyborem, a partnerzy zadowoleni z podjętej decyzji o współpracy.