Autentycznie i interaktywnie: wspólna oferta 8fish i Autentiki

przez | 31/03/2009

Agencja Autentika oraz firma 8fish zapowiedziały wspólną strategię marketingowo-sprzedażową na kolejne trzy kwartały bieżącego roku.

Integracja kanałów sprzedaży to wypadkowa kilku obserwacji. Po pierwsze analiza wyników kampanii wykorzystujących widgety udowodniła, iż znacznie lepsze efekty marketingowe uzyskuje się w przypadku akcji bezpośrednio związanej i promowanej na dedykowanej witrynie. Z drugiej strony Autentika obserwuje rosnące zapotrzebowanie na uzupełnianie rozbudowanych projektów WWW gadżetami internetowymi, zwiększającymi atrakcyjność strony, ale też budującymi świadomość marki wśród internautów.

– Widgety funkcjonują znacznie wydajniej, jeśli jednocześnie z ich emisją zaplanowane są odpowiednie działania na stronie, z której pochodzą dane wykorzystywane w miniaplikacji – mówi Bartosz Kwaśniewski, pełniący teraz funkcję Dyrektora Marketingu i Sprzedaży jednocześnie w Autentice i 8fish. – Do tej pory działania we wspomnianych zakresach nie były wystarczająco sprzężone. Przy zleceniach realizowanych poprzez kilka centrów dowodzenia, trudniej planować wspólne przedsięwzięcia, zarządzać i realizować projekty. Pracując razem z Autentiką jesteśmy w stanie wziąć pełną odpowiedzialność za ostateczne wyniki całej kampanii.

Połączone siły pozwalają firmom wejść w nowe obszary działań, m. in. aplikacje dedykowane na Facebook. Pierwszy testowy produkt powstaje dla wewnętrznego projektu Autentiki – serwisu karaoke online: Jak Elvis. Będzie wizytówką nowej oferty Autentiki i 8fish.

– Projekty kampanii na Facebook to „pół drogi” między widgetem, a stroną WWW. To dodatkowy argument, aby promocją i sprzedażą zajęła się jedna osoba, która zna zarówno możliwości klasycznych jak i opartych o wykorzystanie widgetów kampanii – mówi Michał Samojlik, Autentika. Promocja na Facebook to nowość i ogromny potencjał. Pamiętajmy, że aktualnie mamy już 700 tys. Polaków na tej międzynarodowej platformie. Zaczynamy ją wykorzystywać, aby – zgodnie z naszym celem – klientom proponować coraz to nowe, niestandardowe rozwiązania interaktywne.

Współpraca zespołów Autentiki i 8fish wpływa na poprawę konwersji wyników kampanii, oszczędność czasu i kosztów dla klientów. A to jedne z najistotniejszych czynników, na które zwracają uwagę firmy przy wyborze agencji interaktywnej.