Twój Styl! Jaki jest?

przez | 30/03/2009

Wystartował nowy serwis ECCO „Mój Styl Moje ECCO” pod adresem: http://www.ecco.com/pl/pl/kolekcja/damskie/casual/mojstylemojeecco.jsp oraz kampania internetowa pod hasłem „Pokaż swój Styl”.

Serwis „Mój Styl Moje ECCO” to dla użytkownika „manifestacja” własnego stylu oparta na możliwości stworzenia własnego „Styleboardu”. Styleboard jest tworzony przez użytkownika poprzez odpowiedzi na proste pytania graficzne odpowiadające stylowi życia. Dzięki temu zostaje stworzony unikalny „Styleboard” użytkownika opisujący jego osobowość oraz krótki film, którego głównym bohaterem jest twórca Styleboardu.

Każdy z użytkowników jest również przypisany społecznościowo do innych twórców z serwisu posiadających podobny styl życia. Styleboardy można edytować w każdej chwili po uprzednim zalogowaniu się w serwisie. Dla najlepszych Styleboardów przewidziane są nagrody ECCO.

Użytkownik może pokazać swój film znajomym na specjalnie dedykowanej do tego stronie stylroku.pl (przykład http://stylroku.pl/stylroku-microsite/?id=5 ).

Równocześnie wystartowała kampania online wykorzystująca niestandardowe formy reklamy online, takie jak m. in. zaciąganie zdjęcia użytkowników do danej formy reklamowej. Kampania jest obecna na portalach zasięgowych, lifestyle oraz społecznościowych typu nasza-klasa.pl, fotka.pl, goldenline.pl.

Działania online są częścią kampanii wizerunkowo produktowej ECCO na sezon wiosna/lato, w której wykorzystywane są między innymi telewizja (TVN, TVN Style, TVN24, Discovery, VH1) i prasa kobieca, lifestylowa i opiniotwórcza oraz silne działania PR.

Kategoria ECCO Kids to kampania online, TV i radio. Online to serwis „fit for” z konkursem fotograficznym dla rodziców oraz działania prowadzone z edziecko.pl. Działania w telewizji to sponsoring między innymi programu TVN Style „Świat według dziecka” prowadzonego przez Dorotę Zawadzką.

W kwietniu zapowiadamy również niestandardowe działania typu Digital Signage na poziomie centr handlowych całej Polski.

Działania wszystkich kampanii ECCO trwają od marca do końca maja 2009.

Za stworzenie serwisu WWW, oraz kreacji reklamowych, odpowiedzialna jest agencja Click5.

Planowaniem kampanii reklamowej zajął się zespół Initiative, a online Fastbridge.